Thursday, January 13, 2011

teacher!!

                                                        teacher...zaid nak main playground!
seronok tengok gelagat dorang.comel nyer
gedik je.ekceli nak citer sikit,aku dah dekat 2 minggu dah kerja.
ha?keje ape?
hmm..keje part time,orang kata part time job,hehe
jadi assistant teacher,huh.hari pertama,tersangatlah penat,lenguh2 kaki ni.
maklumlah tak biasa buat kerja,haha(princess)
masa first time keje,rasa macam nak berhenti kerja je.
tapi sebab dah janji kontrak kerja sampai 3 bulan.
so tak boleh nak langgar.haha.aku tak boleh nak bedal je.
hmm,tapi sedar tak sedar dah lama jugak aku keje(lama ke?)
hehe,macam-macam perangai aku tengok,
wait,for your information,sekolah yang aku keje ni bukan tadika biasa yang senang nak handle.
bukan tadika kemas,bukan tadika yang kanak-kanak dia dengar cakap.
haha.ok2 nama tadika tu CEC REAL KIDS WANGSA MELAWATI.
yeah.itu le tadika yang aku ngaja.haha(kalau tak tahu jangan banyak tanya)hehe
susah nak handle dorang ni.
aku kene jaga ajar budak 4 tahun ni..ya allah.susah nyer jangan cakap la.
ibarat aku genggam semut,then aku lepaskan..cuba bayangkan.berselerakan.haha
suruh yang ni diam,yang ni bising,suruh yang tu duduk,yang ni diri.
haiyooo..satu je,kena sabar dengan budak-budak ni.kena faham dan jiwai dorang,hehe(nampak nyer aku ni cikgu yang memahami la kan?)haha
bukan apa.ni just pendapat yang tak seberapa.kalau tak setuju,setuju kan jugak
sebab aku rasa apa yang aku cakap ni betul..
budak ni,kita kena faham perasaan dorang.baru dorang boleh faham kita.
ok lah.tu je la aku rasa aku nak cerita,rasanya sampai sini jela entry kali ni.wahh.macam famous pulak blog ni..haha(semangat badak)
konon ramai followers..hahaha
jangan gelak.jangan gelak,sebelum tu,mai la jamu mata tengok gambar-gambar ni..


                                             




                                                              





                                          




                                           



                                           
                    ha,ok tak?haha..ape yang ok pon aku tahu la.
           maksud aku ok tak entry ni.takde best mana pon.ehehe
            ok wasalam!                            
                                 

No comments:

Post a Comment