Wednesday, January 26, 2011

process

  proses sedang dijalankan mengikut hari ke hari dan bulan ke bulan serta tahun ke tahun.
           
                ending tak sampai target yang diimpikan.
and now i just realise this year nak berubah,bukan berubah apa pon.
cuma nak try diet.heee...
   
          information: untuk tahun-tahun sebelum,aku cuba jugak diet,tapi sekejap je.haha,biasa la aku..kalau orang stop motivate aku,aku pon stop motivate diri aku sendiri...bak kata orang "bila diketuk,baru la nak berjalan"
eh ada ke peribahasa macam tu??lantak le,janji penah dengar...hehe




         mau tak mau,aku nak try jugak diet,sebab bila flash back balik,(cewah).sampai bila aku nak macam ni(hehe,cakap besar je)..
 bukan apa,nak jugak beli baju yang aku biasa tengok dalam majalah,bukan maksud aku saiz badan macam aku takde baju,(kau ingat aku hulk?)haha
 like dress,jarang dapat pakai..tapi semestinya ada dress untuk aku...


             untuk maklumat lanjut,aku dah banyak jumpa kedai-kedai yang not bad baju dia untuk manusia-manusia comel yang bersaiz comel seperti aku.


nama kedai tu PEACE COLLECTION....
kalau tak tahu bole la search kat internet...


 harga yang berpatutan,pelbagai saiz..sangat berpuas hati!!!
(gaya macam nak promote kedai je)hahaha


         but not at all aku beli baju dengan seluar kat situ..ada jugak kedai lain aku beli..hahaha..maksud aku sesiapa yang nak try bole la p kedai tu,dari saiz kecil sampai la ke saiz yang besar......




                   hahahahah..kelakar la pulok..sebenarnyer yang nak dicite kan ni,aku cuma nak bercucuk tanam je azam diet ni..yela,nak-nak bila p dating dengan orang tersayang,mesti lebih anggun dan lebih comel!!!!!!!!
            
                 so aku ingat for this month nak try turun 2 kg pon dah cukup.sebab diet ni tak bole terlalu mendadak ye cik kak oi..







gamba terkini











































          





     

No comments:

Post a Comment