Monday, January 31, 2011

berat mata memandang

      today actually tak payah keje pon,(pepandai je aku)
yela,aku ni penat sangat,baru nak hilang penat dah kene keje,
for this whole week aku takde rehat langsung,sebab sabtu pon keje,ahad pulak pergi driving class..


   bila lagi masa aku nak rehat.datang keje tadi,ingat kan kelas aku takde la ramai sangat,tengok mau jugak cecah 9 orang...geram nyer..hahaha,ni la namanyer cikgu penyayang..


   kelas seblah aku budak yang dtg 4 org je,so aku just combine class.takdelah cikgu penat nak jaga.
so masa combine class,aku punya budak masuk class seblah,so aku pon buat keje jap kat kelas aku,colour chart untuk mengajar..
masa tengah2 colour tu.ya allah!!asal la mata aku ni tetibe je rasa macam dah tak boleh nak bukak.hahaha..ni kes tak cukup rehat ni.
aku pon taknak la nampak sangat yang aku ni tido,masa tengah colour chart tu aku tunduk sikit,dan inilah kesempatan aku untuk tido..haha:D


 tetiba perasaan serba salah + tak sedap hati takut principal nampak,aku pon cepat2 p toilet>>>nak tau aku buat apa kat toilet..haha dalam jamban tu jugak aku tido.hahaha


     serious dah tak tahan sebenarnyer..tido jap,buat regangan otot sikit(hahaha)bole plak kan..hah,lantak le,peduli apa..


    tak baik la plak aku tinggal klas lama mcm tu,aku cuci muka then tros masuk klas seblah,huh..
bila tengok budak2 tu takdelah ngantok sangat,sebab kire ade jugak la kerja aku nak buat,drpd duduk dalam klas aku,tambah sunyi takde bising,memang ngantuk la kan..
  


     "berat mata memandang berat lagi bahu memikul"
baru aku tahu erti berat tu,hahaha:P

No comments:

Post a Comment