Saturday, January 29, 2011

salary

    saturday>9.00 am all teachers must be at school!well today got free trial class for piano,extra mandrin,cambridge young learner,extra jawi,taekwondo and other class!!!


    so,what can i do,terpaksa la datang..dah nama pon keje,aku ni kalau diikutkan memang malas nak datang,bukan nyer ramai pon parents nak datang.sebab next week is chinese new year,for sure they all balik kampung awal..
    so dengan hati yang tak berapa nak kesah ni,aku datang le keje,so bile datang,memang sah la sangkaan ku,haha..parents tak ramai langsung...ade la dua tiga kerat yang datang untuk free trial class ni,..


    yang banyak aku buat masa keje tadi beborak jela..haha,duduk2 dengar gosip orang2 tua..(penyibuk sikit)
    
   so tetiba principal panggil aku masuk office,huh.konon2 nervous la kan(padahal memang cuak pon)


   so aku pon masuk la..then dia bagi aku surat about pengesahan pasal keje aku ni and one more things is about the payment!weee3
hahaha:D(excited)


     bila dah bincang2 dalam office tadi,aku pon keluar la,,memang la aku keluar,tak kan nak dok lelame kat office tu,kau hengat tu opis aku??hehehe




   dreng!!!!haha,nama ku dipanggil sekali lagi,!!!
masuk je office,asst princp tu dia kata "ha,you kena belanja i minum la,roti canai pon ok maaa"


   nampak nyer tu tanda-tanda awal gaji pertama ku akan ku terima!wahhhh!!!!indahnyer saat tu...(konon2 comel la kan)




    "ok,you have to sign here,and this is the payment"
wooott2
.........................................


    speechless!!
gaji ku berbentuk cash!!
tu yang syok tu,tak payah nak p bank tebus cek.hehe







letter







payment




signed by,






guess what is this?






    
    







No comments:

Post a Comment