Friday, January 21, 2011

lawak mingguan

        opss terkejut dengan tajuk entry aku kali ni? ok entry kali ni aku nak kasi ceria sikit pembaca blog setia aku,tak lain tak bukan kawan baik aku..


taknak cerita banyak! jom kita terjah teka teki yang aku nak cuba sampaikan ni..


>>> Apa beza kacang panjang dengan seluar panjang?


ha,macam mana.?boleh jawab tak?? kalau dapat jawab or sesiapa yang tahu teka teki ni.
so jangan ketinggalan untuk menjawab soalan yang agak tak berapa nak bodoh ni...


     ok teka-teki seterusnya jom kita tengok....


>>>> kenapa penggali kubur,gali kubur tak pakai spender?


jawab  jawab  jangan  tak  jawab.!


rasenyer cukup kot untuk teka-teki kali ni,karang bagi banyak-banyak pon kalau takda orang nak jawab pon tak best..betul tak?




saja  je nak  uji minda  korang  yang  dah  lama terbiar  tu ...












sekadar hiasan














No comments:

Post a Comment