Monday, January 31, 2011

driving time

       yooo...semalam tak sempat nak post blog,well keletihan la kononnyer(padahal memang malas)so,pada tarikh semalam.
awal pagi aku dah bangun,kene semangat sikit sebab kene p bengkel kereta,jangan terkejut pulak(aku bukan keje kat bengkel)hahaha..
aku kene p kelas kire macam bengkel untuk lesen memandu!
so 3 jam bengkel dan 3 jam amali..
   
  yang paling syok tu bila part amali la..hahaha.sebab aku tak perlu nak dengar ceramah yang sangat memeningkan kepala aku.
masa bengkel tu,aku dah tak sabar2 nak kuar dari bilik tu,haha
maklumlah excited terlebih and one more thing aku memang dah tak tahan duduk dalam bilik tu,dan oleh kerana ujan je dan ditambah pulak aku duduk dalam air-cond,duduk pulak dekat ngan air-cond,
mau tak meroyan aku dalam bilik tu..


    so lepas habis je bengkel,aku makan2,thumb print semua.
dan inilah saat nyer aku menunjukkan skill yang aku ada(berlagak)
haha.lepas dengar serba sedikit penerangan drpd kak roza,kak roza pon bagi aku drive kat litar.wooo...hahahaha:D
side parking,3 penjuru,naik turun bukit.
memang awal2 naik turun bukit tu aku takleh nak pick up sangat.
so lepas beberapa kali menerai..maksud aku "try" la..


   akhirnya>>semakin improve..
kak roza pon faham aku,aku faham dia,(dan kami bersefahaman)haha


 so maybe next two week lagi aku belajar lagi...
so dengan harapan di sini aku nak pass jpj test!!haha:D







No comments:

Post a Comment