Thursday, January 20, 2011

buy and get off!

dekat 2 minggu aku kerja.dan ini la masa nyer aku dan my mommy pergi menjamu selera di shopping complex.menjamu selera yang aku maksud kan di sini adalah = beli belah dalam bahasa orang putih.
beli baju kerja,yela,before this aku ada la jugak beli around 3 4 helai,but it's not enough for me,haha
membazir betul.mak aku pon cakap macam tu,tapi bukan apa,saja simpan stock untuk masuk U nanti,bila aku cakap macam tu,mak aku diam,maybe dia tahu apa yang aku cakap ni ada betul nyer kot.hehe..betuah punya anak!(hahahaha)..first mak aku cakap pegi beli dekat2 je ye,..mak malas nak jauh2 ni,lagi pon esok keje,so kitorang pon decide la nak pergi plaza idaman(memang idaman kami anak beranak).sampai sana mak pon parking kereta,(tu pon nak citer kan?)dengan langkah yang semangat ayam,aku pon masuk la complex tu,carik punyer carik jumpa la satu kedai ni,not bad baju-baju dia,owner die macam cina,tapi jual baju ala-ala muslimah gitu,i likeee!then satu persatu baju aku belek,(macam buku kan bole belek2 ni)kire macam aku selak2 la..haha,then aku jumpe baju yang aku nak.yeay!!happy telebih,bile aku pakai baju tu aku look matured gila..tapi yang tu la aku nak.sebab nampak aku lebih bergaya dan seksi,eh bukan ketat ek,seksi di sini ialah =ok!
kedai seterusnya,aku jalan2,tup aku jumpa tudung.mak aku pulak yang lebih,lama betul dalam kedai tu..mak aku memang pantang kalau jumpa kedai tudung,kalau tak percaya,jom le datang rumah aku tu,dah macam kedai jual tudung,bole bukak garage sale..haha.lepas dah beli semua tu,aku pon carik la lagi ...then settle! hasil nyer 4 helai baju,2 seluar slack.harga sangat berpatutan sehingga beg dompet ku menjadi ringan !!!yeyhhh!




        
                                           









   

No comments:

Post a Comment