Tuesday, January 25, 2011

chosssyyyy

              
             post for today..
     


                  nur fatin ain diberi pilihan,ya atau tidak!


         so aku pilih "atau",sebab it's more safety!haha:D
jangan ingat aku gila pulak sebab tetibe tulis macam tu...


               balik kerja tadi,ayah panggil aku,so as a daughter aku ni tak tahu apa-apa,then,ayah tunjuk la one of the picture in his phone.really make me suprise.
hahaha..guess what????
                 
                        dalam gamba tersebut mempunyai roda lebih kurang 3+1 !!
huh,ayah tanya wether aku agree ke tak,WHAT??
   aku macam tak sangka pulak.tapi buat2 macam biasa je,hahaha
(actually nak control aku punya macho)HAHA:D


              aku try suggest kat ayah why not yang lain,sebab aku tak berapa minat that ***..

               selepas beberapa minit dan beberapa saat,ayah pon kata dia try tengok dulu macam mana...




      aku malas nak force,sebab benda tu bukan lampin pakai buang..haha
so,dengan hati yang tak nak gembira sangat ni,aku terfikir gak,kata kan la benda yang aku suggest kan tu takde..


   is it i have to agree what ayah gave for me?hmm..maybe la kot..
tapi at the same time,mak kata kalau tak suka dengan benda tu,jangan membazir..


         aku pon ingat nak discuss dengan ayah,maybe aku tak perlu kan lagi kot  benda tu..


              arghhh..!!tension............
   and i just let ayah yang buat decision yang betul...


         

No comments:

Post a Comment