Thursday, March 24, 2011

tester

      wacaaa!!haiyak,haiyak!ish3,lupe nk bg salam kt blogger2 semua..
assalammualaikum!heee,mesti rase mcm aku ni gedik gile kan tetibe tros nk ber"KARATE" bagai ni.
nak citer sikit ni ha,mai la dekat sikit depan laptop ni..
ekceli citer yg nak aku citer kan ni takde la syok mane..cume panas hati je..mlm2 ni saje nk bangkit kan kemarahan korg yg penah adapi bnde yg same mcm aku lalui..(ayat tak bole bela kan?)

   dah termaktub dlm kamus dewan edisi ke-9 muke surat blakang skali.bahawasa nyer jpj test hanye akan dibuat pd hari khamis sahaja..btol tak?heee,td aku pon p la jpj test..memandangkan ade 2 bahagian,name aku kene panggil then tros buat bhgian 1..
arghh,ni yg malas nk citer ni..hahaha>FAIL :p
tp kire ok la aku fail,sbb nyer ade sbb aku fail...sbb aku tak dpt dtg mase klas latihan..ngeh3(saje nk jd kan tu alasan)nasib baik le aku fail dlm litar...hahahaha


   
    so lepas bhgian 1,bhgian 2 plak..ujian jpj kat jln raye pulak.heee,takottttt..even pompan yg uji aku tu,tp perasaan tu still cm tkot giler nk kentot kau!haha:D
dah la jpj tu agak kerek gak la,aku bg salam buat dek je die buat muke yg sememangnyer sakit kalau dilihat..ngeh3..
ade ke patot berperangai mcm gitu,haish!!
saje la tu nk tkot kan aku yg tgh takot ni,well aku berani..so bwk jela..amin.markah total die 20..aku dpt 18/20
cube kire aku salah brape je?hahaha(sori saje nk blagak)heee
mase nk smpai kt metro tu balik,die boleh plak marah aku
"yg pegi tuka gear tu buat ape,kete tgh jalan"
"cube la pikir sikit"opsss!!!tergamam aku..hahaha
die ingat aku takot ke die sound mcm tu,saje nk buat aku fail la tu,..JGN HARAP!(dah lulus bole la aku blagak kan?)hehehe


   
   so harap2 antare blogger2 yg mungkin dpt tester mcm tu,just jgn nervous,relax...sempoiiii!pape pon aku still kene repeat balik utk ujian kat litar tu,ni semua bukit punye pasal la,bole plak terundur mase tu..haha,punca nyer :NERVOUS!!
lalala:D


    byebyebye...

No comments:

Post a Comment