Monday, March 28, 2011

mammamiaa

             yau!wasabb..ii!hehe,ekceli bukan lame mane aku tak post entry tebaru ni,tp tetibe hati ni rase mcm dah lame je aku tak bergoblog,eh sorry maksud aku berblogging!haha:D
gurau2 manje je,heee
semalam hari ape ek?ahad ek?ye kan,kan..selalu ari2 ahad mcm tu jarang jugak aku ngan mak ni tak kuar,mesti nk kuar jugak,maklumlah kalau dah name pon pompan kan..kire mcm kami anak beranak ni mmg suke sgt kuar dr rumah tu,heee..tp kami berdua idak le smpai lupe nak balik rumah..


    
    kononnyer ari ahad tu aku ngan mak nak relax2,santai2 kat umah..tah le,mcm biase la kaki kitorg ni mmg takleh nk dok diam,skali aku lepuk kang,hehe.mak pulak tak habis2 dok tnye aku mane nak pegi ni,bosan la dok umah..jom kite carik inspirasi baru nak?(inspirasi tu aku tambah je*)cet!hehe
pikir dok pikir..huh..akhirnyer terjawab la pertanyaan kami berdua ke mana tmpt nak dijelajahi..IOI MALL menjadi pilihan,mule ingat nk p mines,tp mak plak cm xsure nk p sane..tkot salah jln la tula ni la..ngeh3


   so ape lg kalau dah name pon pompan,kami pon bershopping shappang la kat sane..*ayat baru tu>*shappang*..hehe
btw nak kongsi sikit kat para blogger semua,ekceli aku ni terlalu minat sgt dgn bende yg bernama"PERMAINAN"
HEHEHE:p
mak aku tak habis2 kate cube le atin jd dewasa sikit,pantang dgr name mainan je,aku dah menggile sikit,kalau xdpt pon,aku nk pegang pon jadi le..heee.*mungkin mase kecik ayah beli byk mainan kot utk aku smpai berbakul2*jgn salah kan aku ye,haha:D
tu yg anak die gile "toys"ngeh3


   
   eh jap,ape kaitan mainan dgn citer aku ek..hehe.ok2 back to our story,mase tgh jln2 kat mall tu baru aku pasan ade toyRUS..
oh betul2 terkedu mak aku..haha,well anak die dah nampak kedai tu,mak aku seboleh2 taknak masok..dgn kekuatan yg aku ade aku pakse jugak mak msok ..hehehe.*bukan derhaka*cume nak mak selesa dgn care aku..hehehhe:P
dekat setengah jam jugak le dlm kedai tu,last2 mak kuar ..tunggu kat luar,,haha(sory mak buat mak lame menunggu)heee
belek punye belek,ade satu game yg mmg aku gile kan..SUDOKU
but ni versi lain sikit...ade sand timer,card,board die,siap dgn buku sekali..cepat2 aku amik!hahahha:D


    
    bile kuar je kedai tu mak aku mmg da dpt agak anak die mmg beli something ni,haha...aku buat dek je jln,.mungkin mak dah paham sgt kot ngan pangai aku,terpakse le time anak die mcm ni..
so pas dah shopping tu,mak sonok le tu,dpt beli kain chiffon yg jd kegilaan ramai tu,eh btw nak promote sikit kedai "DARABIF"
ekceli aku mmg tak penah langsung mkn kat situ,mak main suggest je tmpt tu,tak sangke plak sedap..fries die not bad,then burger tak payah ckp la..nyum3 hingge menjilat telinge,,huh,mcm mane tu ek?heeee





google ok!



ni la fries tu,uh sedap nyer!!



safety first



mommy driving.hee(aku tembam)





ni la game tu,haha :p








   

No comments:

Post a Comment