Wednesday, March 23, 2011

sipi2

    result?spm?haha:D
(padahal frust ni)hadoi..tensyen tak kalau korg amik exam pastu markah korg 89,tak dpt lebih,kot ye pon bg le 90 ke kan..mcm tu la nasib aku utk result aku ni..ngeh3


   ape nak tahu aku dapat brape..?tak perlu risau aku bg tahu dgn bangge sedikit tp tak hebat mana la kalau nk dibandingkan dgn sorg member blogger aku ni ha,cett!utk result aku,aku dpt semua B+..
hahaha:D,kuang asam kan?tensyen tak kalau korg jd aku?tensyen tak?aku tanye ni...so dgn semua B yg aku dpt tu sedikit kecewa sbb aku ni target la nak 9A ke kan,skali nah amik kau semua B+,nasib baik le ade (+)tu,hahahaha...


   pape pon aku still tak puas hati dgn result aku,tambah2 dgn member aku yg lain,tp lege sbb aku takde D!HAHAHAHA
sori,sedikit kuang aja(mungkin tak dpt terime hakikat kot)ngeh3
memandangkan aku org pling last amik result dlm pukul 1 tgh hari td,aku takde la rase sedih sgt sbb member2 lain takde..kang tgk member lain dpt A,aku jeles plak...


   tp senang sikit kalau org tanye dpt brape result spm?
jawapan aku"semua straight ....B+"
tak payah nak jwb pepanjang,ye dak???haha:P(ayat tak puas hati)


   ok lah,aku nk tenung result aku ni,mane tahu boleh btuka semua jd A,heeeee..tata!!!

No comments:

Post a Comment