Thursday, March 10, 2011

kehangatan buku dan pen

        bertemu kembali!!ohh drama3,tepat jam 6.35 ptg td tetibe je terpandang satu gamba or album drpd someone la yg sgt ku kenali,
tak kesah la sape org tu,yg penting gamba tu takde kene mengena pon,tp yg jadi kene mengene tu bile gamba tu buat aku teringat kan zaman skolah dulu,duduk dalam klas,kwn2,cikgu dan cikgi semua ade!
ohh!!ku merindu,merindu....lalala(sori nak nyanyi jap)hehe:P
OK dah stop!


  so teringat balik bile dalam kelas dulu mase skola,aku ni kire duduk barisan no 2,kire depan la.cikgu soh dok blakang pon aku dgn sorg member ni bantah jugak,nak jugak dok dpan,hehe
sampai cikgu pon terpakse la kate ok!aku ni lain sikit,kalau dok depan aku nyer tumpuan pade cikgu jela,so kalau aku dok blakang,habeh le..sah2 aku dok berchitchat dgn member kt blakang.
tambah2 biase la salu sape yg dok blakang tu mmg ramai langau kt situ,dok cuit sane,cuit sini!mmg nak belajar,,mmg sangatlah harapan setinggi gunung kinabalu tu!hahahaha:D(merepek je)


   mmg buku tu tak bole dipisahkan(ye2 je aku)maksud aku bile esok nk exam,buku2 semua dekat je dgn aku,hehehe,bukan last minute,tp persediaan terakhir!haha:D
paling suke sangat part bile nak exam je,aku dok beli pen sampai mak aku kate,suda2 la tu beli pen,yg lame tu pon ade lg,
(minat mengumpol kot)hikhik
tp aku beli bile exam yg betol2 punye la,kalo setakat ujian tu idak le teman nk perabih kan duet dok beli pen tu ha.so bile hari seblom nk exam tu,percaya tak aku bole katam kan satu buku teks dalam mase lebih kurang sehari/2 hari???
(mengikut ketebalan buku teks ye)haha:D
betol aku tak tipu,haha:D
Itu mmg perangai aku,sbb aku tak puas hati dgn mmber yg dok seblah aku tu,bile aku tanye je soklan kat die,semua die bole jwb,die kire komputer program kot bg aku,tambah2 bile subjek sejarah!mmg brilliant gile,sampai le satu hari,aku tanye die cmne die bole apal,so dengan tactic yg die ade,aku tiru sikit,buat nota pendek yg kalau org bace pon tak paham,
mcm tu jugak bile subjek ekonomi yg salu sgt kami berdue belumbe2 nak score A+...sampaikan dah dapat A pon mmber aku ni sanggup mintak tambah markah kt cikgu sbb kan nak tinggi satu markah dr aku,(kuang asam tak)hahaha:D


   pas aku cube tactic die,akhirnyer bile die tanye soklan kat aku,aku dapat jawab dgn muke yg tenang dan wajah yg sedikit bangge di situ!die pon cm panas2 membara sikit,tp bile part spm je,ape yg kitorg bace>>huish..hehe>>paper 2 sejarah,tersangat la blurr bile soklan die mcm ,mcm..mcm..mcm>>>SUSAH!!hahaha:P
tak penah tgk soklan mcm tu seblom tu,hehe
pape pon hope semua mmber2 yg amik spm tu.
insyaallah mengumpol byk A!!AMIN!!weee


   panjang tak entry utk kali ni,aku nk citer sikit je pon..ekceli aku rindu sgt nak belajar,pegang buku,pen mcm dulu!!
tp suddenly tros dok imbas balik zaman2 cek mek molek aku dulu!!
hahaha,(konon2 mcm dah lama tinggal kan skolah)
bukan ape,rindu nak pegang buku je!lalala


waa!!buku!nak2

No comments:

Post a Comment