Tuesday, March 1, 2011

cantik2,hias2,comel2

      oh tidak!!no,no,no!!stop this burning..blackhead!eeiiww!
jangan seksa hidup ku,urgh,geram nyer hati ni,well nak dijadikan citer,aku ni dah dekat 2 tahun pakai satu produk kecantikan ni,dlm mase 2 thn tu ok sgt,tersangatlah ok!mmg sesuai sgt dgn kulit muka aku yg comel molek ni..tetibe pulak dalam 2 bulan lepas kulit aku ni jd mcm terbakar.gelap..tak lawa,tak sedap mata memandang!!takmo mcm ni!sangat tak lawa..jahat betul produk tu,jahat!(hentak2 kaki)


   pastu nasib baik mak aku dgn hati yg terbuka,bawak aku ngan die2
 skali p facial treatment>>sk-in wellness..
b4 tu,cine tu terang kan le,aku punye kulit kering gile bapak,dehyration..maknenyer produk **tuuttt** yg aku gune kan b4 this serap semua air kat muke aku,jahanam punye produk!!haha:P 
sory gune bahase yg tak sepatot nyer digunakan,heee!
(ala,konon2 tgh marah ni)ngeh3


  tersangat banyaklah perubahan lepas treatment yg memakan mase selama 2 jam gitu,hasilnyer sgt baik,dan kulitku lebih licin,haha:D
lpas treatment tu,aku ase nk campak je produk yg aku bli sblom ni,tgh mara ni!eerrr!!!teros mak bawak p guardian p beli produk baru,nak boikot lah produk lama tu,!!eii,geram betol!!
skang tgh cube produk bio****..tau kan??kan??
ade sesape yg tahu lbih arif pasal produk tu,aku baru nak cube2 ni,kalau tak boleh jugak,nak boikot taknak kuar rumah!!
(konon2 comel la kan nak boikot mcm tu)haha:P


  benci produk****!!saya tak percaya awak dah!!pergi!!awak sedut banyak air dlm muke saya!!pergi kau,dush3!

No comments:

Post a Comment