Tuesday, March 8, 2011

lembap?lembab?mana2 pon bole!

          pantang betol le aku,mmg pantang!!erghh,ni yg nak berleter ni ha,hangat,membara hati ni,!!!even dah settle pon hati ni mmg dah terluka,huh!!mesti hangpa takpaham kan,ok utk entry aku yg lpas aku ade post pasal gaji kan?betol tak,kalau musykil2 tu,p le cek,skang ni tgk tarikh aku pos entry utk hari ni,tgk,jangan tak tgk,skang da bpe ri bulan??


   ok2,mcm ni,puas le dah bape kali aku tanye pasal gaji aku kt manager tmpt aku keje tu,die kate gaji xmasuk,department bos tak masok kan lg,haish, aku tau la as a temporary teacher pon aku still nak gaji,senang2 je mereka2 tu bg lambat,naik kan darah i je,haha:D
So hari ni manager pnggil msok opis,huh,baru le dapat merasa full payment utk bulan ni!!sangatlah lega,tp rase cm geram pon ade
hahaha(tak puas hati lg):P

  tgk la hari ni 8 march baru dpt gaji,ape kejadah semua ni???i pon nk pakai duit tau(nak beli korek tinge baru)keh3
so kesimpulan nyer untuk entry ni aku tak tau nak cakap ape dah,mane satu pon tak tahu,lembab ke lembap??
so pilih la korg mana2 satu,yg pasti gaji aku tersangatlah lambat:lembap/lembab..


yg tak berpuas hati,
(nfatinain)


   

No comments:

Post a Comment