Saturday, March 19, 2011

family gathering

         halo2,sori hari ni tak seceria semalam dan semalam,ekceli aku post entry ni pon still sakit2 lagi,sakit kenapa??yg belom bace entry yg lepas tu,p le bace knp aku berpenyakit ni,haha:D
so dengan lemah gemalai tangan aku dok menaip ni,untuk 16,17,18 haribulan tu aku p berholi-holiday bersama2 family tersayang!!
hehehe:P


  3 hari 2 malam je,tak lame sbb cuti pon bukan lame,ye dak??ngeh3
paling best tu bile part makan ikan bakar,lagi2 ikan pari bakar,huh semangat!dekat 3 ekor aku bantai,malam tu aku lahap sekor pari dgn sekor ikan cencaru,sok pagi aku bngun melantak satu lg ikan pari,hahaha:D ...jangan jeles,kalau order kat kedai tu,mesti mahal kan,padahal modal yg kuar cume arang yg bape posen la sgt,dgn kuah kicap yg potong2 cili tu,tp knp bile order kt kedai mahal???
hmmm,musykil nyer,(tak puas hati)


   so utk menjimatkan kos,opah kesayangan sanggup membeli ikan yg fresh datang nyer dr lauttttt!time kasih opah!*sori lelebih lak*
nak citer pon buat ape,gamba pon dah ade,meh,tgk kat bawah ni!
















tukang bakar!



mase dapat bilik ni,aku ngan nurul terlebih happy!haha



































   huh,ekceli byk sgt gamba nak letak,tp apekan daye internet sedikit slow,maybe pasal tsunami hari tu kot,tp takpe..later aku upload lg!tata



No comments:

Post a Comment