Wednesday, March 9, 2011

sayang nyer dia!

          sedar tak sedar dah nak masok 2 bulan aku kijo,so hari ni nak habak mai ni,tetibe je hati aku ni mcm sayu je tgk bebudak tu,adekah aku mule paham jiwe kanak2 ni??hmm,entah le,bukan main baik aku ari ni layan deme,haha:D
mesti budak2 tu pelik tgk aku tak mcm hari2 lain,well bukan nyer aku ni kejam sgt sampai mara2,kirenyer aku dulu agak tegas sikit,bukan ape tujuan nk mengaja,!


   so td tetibe hati aku ni cm sedih je(mungkin sbb aku nak benti keje dah kot)perasaan mule nak syg kat budak2 klas aku tu baru nak mule,tetibe plak mungkin end of this month ni aku benti,huh..
sedihnyer,ni tgh dok pikir nak benti awal ke lambat??
ade cadangan,anyone?> <
tambah2 bile ade parents jumpe aku,anak die kate takmo p skola coz tkot dgn die nyer class teacher die,cop2,aku bukan klas teacher ok,aku assist je,so aku terangkan satu persatu kt parents tu,then lpas tu,aku ase cm tak sedap hati plak td,bile anak die tak habis2 duduk bertempek kat aku,takmo jaoh2 drpd aku,class teacher budak tu dah pandang2 cm tak bape nak suke je budak tu dok betempek dgn aku


   tkot salah paham je,hahaha:p ,so mmg aku dekat 2 bulan lebih jugak le assist klas tu,so budak2 tu pon dah kenal aku cmne,aku ni takdelah garang mane pon,just firm sikit la,if no mean NO!
ewah,konon garang,tp budak2 buat dek je aku ngamok,hehe
oh ku semakin syg dgn budak2 tu,tambah2 budak comel yg suke sgt pelok2 aku ni,nak dok riba aku la tula ni la,
(rasa mcm artis pulak)perasan kejap!
oh,esok ku ingin mulekan hari yg ceria dlm hidOp ku!haha:D
saje nak semangat2 sikit hari ni..
as a teacher i love my student!!

No comments:

Post a Comment