Wednesday, February 16, 2011

twiggies

 semenjak 2 menjak ni,rumah aku tu penuh dengan roti twiggies yg sememangnyer menjadi kegemaran ku!hahaha..ayah aku tetibe pulak bulan ni die beli byk pulak.dekat 10 peket,mau tak nyer perut aku ni penuh dengan roti kecik molek tu..ini boleh mendatangkan kegemukan ni.
pagi bangun bende yg aku carik dulu,roti twiggies!balik keje,roti lagi,tido,bangun roti..diam tak diam drpd 10 peket yg setiap peket tu ade 2 roti dah tinggal 4 je..huh!tgk2 aku tengah tulis entry pasal roti ni pon dah terase nak makan ni.


sample!haha

so ape lagi tengok2 roti tu,p la beli kalau nak..hehe
aku mmg minat vanila je,kalau choc tu aku depends jugak kalau mmg dah takde vanila,baru aku makan,if not i bedal vanila je!ngee
sory gedik sikit buat entry pasal ni,bukan ape..entry2 mcm ni sesuai dibuat mase perut tgh lapa mcm aku skang ni!keh3..







 

No comments:

Post a Comment