Wednesday, February 9, 2011

berlalu pergi

      
           bila nak dihitung hari ke hari memang rasa tak terkira,tak tahu la kenapa,masa berjalan begitu cepat,tangkas,pantas!haha:D 
aku rasa "masa" ni bukan berjalan dah,tp berlari!!tak terkejar bagi manusia macam kita ni..
masa tu penting sangat kalau nak dibandingkan dengan dulu,kalau dulu nak tunggu sehari tu berlalu rasa lama beno,tp sekarang kita pulak yang terkejar2 dgn masa!

   
   orang sekarang sibuk mengejar masa nak buat benda yg bepaedah,tp aku ni je yg pelik,bg aku mase yg berpaedah bg aku "tido"..
memang tido tu bile2 boleh,tp entah le,haha..mata ni lelebih pulak nak pejam.jangan salahkan aku,salahkan mata!heee
balik je keje tadi..teros bukak lappy dan akhirnyer ku terdampar di atas katil kesayangan!wahh.hebat..!satu percubaan yg sgt baik untuk merehatkan diri tambah petang2 manja mcm ni.

    jap2,ape sebenonyer aku nak citer ni,mesti tak paham kan,pastu meluat plak aku citer cmni,ape motif utama penceritaan  ni??kui3..cuma nak citer aku suke tido sejak 2 menjak ni,nak tanya tips2 camne nak elak tido petang yg berpanjangan??camne?
(padahal dah tahu jawapan)saje nak sedap kan hati..ngeh..ngeh..ngeh!!!!!


             

No comments:

Post a Comment