Thursday, February 17, 2011

preparation

    
           penat.penat.penat!preparation for this saturday function have not finish yet..so today aku terpakse la p meeting nak bincang2 sikit untuk hari sabtu ni..mau tak nyer pukul 10 mcm tu aku dah kene siap kan budak2 tu untuk practice concert sabtu ni.nasib kecik2 punyer function,tak naye aku..huh!


   punye la bengang aku bile budak2 taknak dengar cakap.nah,hambik kau aku keluarkan bakat menjerit aku ni ha..arghh.geram aku dibuatnyer..cakap elok2 tak mau dengar!ni la jadinyer bile budak2 dimanjakan dgn parents dorg(parents jd mangsa)haha:P
for this one week aku mmg takde rehat langsung,isnin sampai jumaat keje,sabtu pulak ade function,then ahad kene p driving class!bile masa nyer aku nak rehat??bile?(emosi)


    b4 aku buat practice concert td,aku kene la jage kelas aku ni,ya allah punye la bising,mmg betul la org kate,kalau nak jage budak arab,korea ni mmg la sangat susah,mungkin care didikan dorg kat umah lain!aku punye la jenuh jerit..tak dengar ape aku ckp,
mmg lah betul2 mencabar kesabaran iman dan taqwa aku ni..
sampai ilang suare dibuatnyer aku jerit,duduk kejap,kejap lagi bising,itu baru 3 org tu,tak tahu la kalau ade 10 org budak yg spesis same mcm ni,mcm mana la aku nak handle..


  tp kan kekadang tu rasa kesian pon ade bile aku dok marah dorg,nak marah over sangat tu pon tak boleh jugak,dorg tu baru 4 tahun,4 thn tu la yg nak di didik..tp kalau dah perangai mcm "seth tan"..itu mmg kene carik org yg lebih pakar utk handle..
ngeh3..


   perasaan:marah
           :geram
           :nak pukul org
           :nak jerit
           :penat
           :tidur
           :tak mo keje
           :nak enjoy
           :tak mo tgk muke budak2 yg mnyakitkan hati tu
           


  ngee..tu perasaan je,jangan risau i tak mungkin buat semua tu(cewah)hahaha:D

No comments:

Post a Comment