Sunday, February 6, 2011

saat-saat kebahagian dirasai

    firstly thanks to munazah sebab me"request untuk aku buat entry ni.


    bila dikenang2 balik zaman sekolah(even baru je).
tapi tetibe terdetik la pulak hati ni nak express ape yang aku tgh rase skarang.
  
   so dalam pukul 11 malam ni,aku sanggup la bersengkang mata nak carik gamba korang yang telah aku katakan pada nazah tadi,"bersarang" eh yeke..dah tak ingat dah!!haha:P




  teringat lagi masa kite berlima dalam kelas kan..
ok aku ingat kan balik..
aku duduk sebelah ngan nana..
naza dgn syah..
qiela dgn someone yg sememangnyer bukan ahli kelab kami..tapi2
perhatian ye"pelajar tu baik ye,selalu jugak la dgn geng kitorg"


  macam mana pon..saat2 dalam kelas dah takde,saat gelak tawa kite,saat2 ponteng kelas tambahan kite,saat2 bergaduh kite,saat2 sedih kite..semua dah takde dah!!


  yang ada sekarang,bile la saat kite nak jumpa berlima kan?
bile ye,ade sesape yang nak buat reunion kite berlima?ade?
anyone?


  arghh..so aku ni ade jugak harapan yang aku nak bagi tahu kat korang semua ni"jangan lupe geng kite"


  kat sini aku nak senaraikan perangai dan karakter korang.JOM!


kite mule dengan aku:
aku(atin):suke ketawa!
         :kacau nana
         :tak suke ngaku kalah(bak kate qiela)
         :suke pukul qiela(sampai qiela balas balik)
         :suke dgr gossip syah!
         :salu conteng meje nazah(naza tgk pon naik bebulu)


    syah :kaki gossip!
         :gelak nak kuat je
         :penjual dadih dlm klas kitorg
         :salu gaduh dgn nazah
         :bawak roti disapu dgn nutella(sampai semua berebut)
         :suke ejek qiela(cakap lambat)
         :pemboros


   qiela :ade athma!
         :matured sikit kat group kitorg
         :suke panggil org tp takde bende nak citer..
         :salu tak turun rehat ngan kitorg.
         :tak suke makan pedas2
         :suke cakap aku ni tak matang
         :pendiam!


    nana :salu bg penerangan yg salah mase aja aku math!
         :selalu mengalah bile gaduh ngan aku
         :terror subject ekonomi
         :cepat bangga!
         :penyabar
         :salu teman aku p toilet(thanks)haha
         :perangai sometimes buat aku mnyampah ngan die.


     
   nazah :memang suke mengerutkan dahi(menyampah kekadang)
         :salu siap kan homework cikgu bagi
         :kaki sepakat ngan aku kalau kacau nana
         :salu jugak backup aku kalau gaduh ngan nana
         :salu semangat je lebih,tapi tak buat pape(haha)
         :peminat jepun(kitorang paling benci)
         :suke panggil aku mase tgh bg tumpuan dlm kelas
          (haha,tp aku tak layan)jgn marah:fokus tu penting
         :suke sgt ajak aku pegi bilik guru


    ok cukup la kot..entry pasal ni..aku pon da penat naip ni.
ni antare gamba2 kenangan kite berlima..have fun
semoga terubat rindu kalian!!!











last day spm






syah






qiela




nana@atin





qiela@atin


atin@nana





nana@qiela(graduation day)




syah




nana@nazah





nana@syah





syah@atin

  hope korang suke!!bye2!!!












         















3 comments: