Friday, February 4, 2011

cuti2 family

    teluk batik i'm coming!
macam biasalah,setiap kali cuti,aku dan family pasti mengirup udara segar di tempat orang(wah!! gitu)


   so destinasi kami pada cuti raya cina ni adalah ke TELUK BATIK,dan aku pasti ramai yang mengenali tempat percutian ni..
so perjalanan mengambil masa lebih kurang 3 jam lebih jugak le..
tu blom buat drift lagi..eceh!


     lebih kurang pukul 10.30 pagi yang agak hening,dan cuaca pulak tak brape nak panas..mendung2 manja la kire nyer.kami pon sampai le..
b4 that aku tak tido kat teluk batik ye..hanya berkelah memakan angin yang kini sering dicemari oleh udara2 yang kurang segar..(huh,merepek)...


   dalam 3 buah family le jugak yang pegi,jangan hairan ye,yela 
perjalanan nak p berkelah tu amik masa yang sangat lama,pastu teros balik..wait2..aku tak balik ye,,aku teros ke teluk intan dimana terletak nyer rumah sepupu ku yg jarang2 kami jumpa(yeke?)


    act aku ni malas nak citer panjang la kan...mai la tengok gamba sepanjang aktiviti aku hari ni...









otw






kanak-kanak comelll












saat2 keriangan anak2 kecil bermain











































menikmati panorama(wah)




view!








nasi goreng iraq pilihan ku!




makan2 sponsor





restoran sentosa damai milik kawan mak saudara ku!




licin!




kesedapan air itu menyerlahkan gamba ni!

























3 comments: