Friday, February 25, 2011

kalut

    
       halo2!ni hao ma?wo yau kafei!!kong2,poh-poh,cyen-cyen,mey2,tidi,keke..baba,mama!!cett,ape ni?mesti ta paham kan.saje nak tunjuk aku semakin maju dlm penggunaan bahasa mandrin!haha
takdelah,takmo belagak lah!!heee
nak citer ni,nak dengar ke taknak?taknak?taknak p balik umah tido,**jap2,maksud aku nk baca ke taknak??haha:p
pe kene ngan aku hari ni?pelik2 perangai kan,kan?..


  banyak bende nak citer ni,tp2 aku semakin penat nak menaip sejak 2 menjak dan jejak ku semakin hilang di pandangan org ramai!jadi di sini,pada pukul 8.45 minit malam,aku masih gagah duduk bukan berdiri kat dpan laptop bersedia untuk menaip segala bende mengarut dalam blog yg merendah diri ni!(what i'm trying to write?nope)
oh no,i lose all the idea in this entry! this entry is not about mandrin or whatsoever!yesterday i'm watching oprah wrinfrey talk show,episode> "are you normal?
yes i'm normal,if one of u watch that show,i guess you all will laugh n it's really funny when the topic become weird and eeiiww
disgusting!!poop that pimple!look at your own tooottt after u pupu!!erghhh!just curious about that!hahaha:D


  so aku ni tanpa segan silu sanggup menonton talk show selama satu jam,even sangat menggelikan bile oprah membicarakan sesuatu yg tak patot dipersoalkan.jap..can i share something,actually lelaki akan menipu sekurang-kurangnyer 7 kali sehari,pompan pulak skurang2nyer 3 kali sehari,wah hebat kan?haha:P
aku tak kate,tp dr.phill yg kate!!!tak caye tanye la die,die pakar segalanyer!


  so dekat sini,aku baru tahu sebenarnyer semua org normal lepas aku tgk show tu!kepada sesiapa yg tak tgk show tu,p la search kt intenet!haha:P(gedik,tu pon nak kecoh)
k la,lantaklah!penat nak sambung citer ni,serius!!!!!
aku mmg suke citer tergantung!jgn marah..ngeh3:P



  

No comments:

Post a Comment