Thursday, February 3, 2011

sehari suntuk*

      


    fuh!!cuaca panas betul hari ni..2 3 kali jugak la aku sidai baju sampai kering.(rajin kan..)tapi ape boleh buat,kene prepare awal2.sebab mana tahu esok lusa hujan ..kain blambak pulak nak kene basuh..haha:D(ade gaye mcm suri rumah ke aku?)


   hari ni just prepare sikit barang2 nak bawak untuk esok..
cuti2 malaysia kan esok..inilah kesempatan aku untuk merehatkan diri dan memenatkan diri duduk dalam kete lame2..hahaha:p




   btw today takde ape yang menarik nak aku kongsikan bersama..
seingat aku la..hari ni full day aku dok le ngadap laptop kesayangan drpd pagi sampai le malam..dan jam menunjukkan pukul 9.50 malam ..tu pon nak bagi tahu..lalalala


    opss..sebelum terlupa.aku nak wish happy chinese new year!!


                    we are one malaysian!






   

No comments:

Post a Comment