Wednesday, February 23, 2011

saiz bertambah

     uwaaaa!!nak nangis boleh?boleh tak?:(
 perasaan skang ni becampor2,menyesal ade,geram ade,sakit hati ade,rasa nak cucuk perot ni dgn jarom pon ade..eeeiiii!!arghhh
sedih tau,tekejot betol td bile aku kuar kan penimbang badan konon nak tgk la berat,ya allah!!sungguh tak ku duga,berat naik mendadak..hmm..takot sgt!!knp boleh jd mcm ni?


  ekceli dah tau dah jawapan die sbb pe,aku ni kalau pg tu tak sah kalau tak singgah kedai dlm seminggu tu,mesti nak p makan seblom masok kijo,tak tau la bulan ni bukan main lg berat ni semakin berat..arghh!!jd takut aku bile tgk berat aku mcm tutttt!!
skrg mcm2 boleh jd,penyakit byk,tak tau nak kate ape dah,skang ni aku rasa tkot ya amat!!!(drpd tadi ckp takot)haha>boleh pulak gelak mase2 mcm ni..


  so td,cpt2 aku buat exercise,naik trun tangge kat dlm umah aku td,dah mcm org ape da td(konon mcm berat bleh trun mse tu jgk)
tp peduli ape,dah gerun gile!!nak bg longgar2 sikit badan ni!!
sakit kepala pikir masalah cm gini..






  

No comments:

Post a Comment