Tuesday, April 26, 2011

lemah semangat

          AMARAN!! TAJUK ENTRY KALI NI HANYA UNTUK MEREKA YG SANGGUP MEMBACANYER SAHAJA!SAYA ULANG"YG SANGGUP JE"TAK SANGGUP?SANGGUP KAN JUGAK BACE ENTRY NI!!


     errkk~geli tekak aku mase nak type untuk entry kali ni!
pape pon aku telah dilatih dr kecik utk tidak lemah semangat dlm ape jua masalah yg dtg bertimbon2!tapi ade satu masalah ni yg aku tak sanggup nak ngadap..
still ingat tak lg entry aku yg ni>terberryyterkincityucks.
kali ni aku berdepan dgn satu masalah yg bukan dtg drpd diri aku?tp dtg drpd one of aku punye student!arghhh,mule la nak marah ni,heee
takpe aku dah cool..ngeee




    "cer,nak kencing."okay come teacher bwk,so sesampai nyer kat toilet aku tunggu la student aku ni,tetibe die kate die nak berakk!sorry tak suke nak selindung2 bagai.haha:P
adoii part2 ni yg paling aku gerun,tak payah nak tgk movie seram,ni pon dah cukop seram bg aku.."cer,dah!" 
"okay t'cer siram danish basoh" mase aku tgh siram2 tu aku suruh le student aku ni cuci sndiri,gile kau aku nak cuci?!!hahaha:D
mase tgh cuci2 tu kat tgn die ade la najis comel!ewww..tu okay lg bg aku,yang aku pantang tu die boleh plak lap muke die dgn tgn tu!arghhh~~~


   mau tak mengamok aku!nasib muke die comel!hahaha:p
dah tu die boleh plak dtg dekat ngan aku,tejerit2 aku kat toilet tu,"danish,jgn dtg dekat,adoii..tgk ape danish buat?"
*konon marah la tu*die boleh plak takde prasaan,!time tu plak aku kene masok klas nak ngaja,huh..aku soh die cuci sikit,nak cuci byk pon bukan die reti!huh~tetibe plak prasaan simpati ade dlm diri,aku tros p amik towel,mandikan die,aku ingat die taknak,
ni tak boleh plak melompat2 suke dlm toilet!haish budak ni,elok2 aku jadik cikgu tadika tros tuka kerje jd babysitter pulak dah!


    dgn sedikit kejam aku p amik sabon scrub tu,aku mandikan die,hahaha,:P well konon nak sental badan2 die tu,!takpe kire ade pengalaman la jugak bab2 mandikan budak ni,one day aku pon akan jd ibu,*ek?tetibe plak,*maybe 10 thn akan dtg,aku mude lg
*suke sgt promote mude dekat blog*ngeee (^_^)
balik je rumah aku dok pikir nak makan pakai sudu ke tgn?hahaha
geli punye pasal!aku basoh tgn aku smpai ke lengan!mak aku tgk pon pelik je,punye la bagos anak die nak makan basoh tgn smpai ke lengan!


   hmm,jap2 nak selitkan pertanyaan sikit kat blog ni..
bile intake utk pengambilan pelajar U?bulan 5 ke?



No comments:

Post a Comment