Thursday, April 7, 2011

skaters VS waist

    ahhhhhhhhhhhh!jgn tanye2 lg dah,faham kan,kan?bg yg tak brape nk paham tu:waist tu pinggang!ok clear?faham dah skrg ni?
bagus2!heee,last week ari ahad aku ni dpt le call dr one of aku nyer cousin ajak p sunway pyramid,tak lain tak bukan kalau sesape je yg dgr sunway mesti dah tau kan ape yg kitorg dok buat kat sane,
ber"skating"la kitorg ye dak...ngeh3


  ni kire first time aku main ice skating,so biase le agak kelakar kalau sesape yg tgh dok tgk aku mase tuh,haha:P
tak stabil sikit dgn kasut skating die tu,cett!!jgn gelak!haha
so disebabkan dah bayar,agak mahal pulak tu,tak sedap la kalau aku just dok je kat situ tak main2,so disebabkan untuk memuaskan hati yg xbrape nk puas tu,tepakse le main kan..


    
    tersangat kelakar bile aku masok je situ mmg tak dpt nk imbang kan badan sgt,asik nk tejatuh je,hahaha,tp..tp not bad la aku mampu jugak betahan..tp..tp..tp kat tepi je sbb aku dok pegang besi tepi tu,hahaha:D kire betahan jugak la kan,ye dak?heeee..so bile tgk org jatuh aku rase mcm nk jatoh je,kadang2 rase mcm nk buat2 tejatoh sbb pe au,sbb bile jatuh je org semua pandang,hahaha,then mesti org pikir aku ni hebat kan bile jatuh,sbb kebayakan yg jatuh tu semua terror2 je,hahaha:D
kuang asam je kan..lalala




   cousin aku ni suruh la aku ni bejalan sikit,aku ni agak penakot paut je le tgn die tu,bole la die ringan aku agak badak2 sikit berat aku ni,haha:D,*memuji diri sendiri ke mengejek?*
sakit kaki tak payah ckp la,tak habis2 senget,then bile dah dpt gerakkan sikit kaki tu aku jd belagak sikit la kan,last2
kedebakkkkkk!!!booommm!!!banggggg!!!krapppppp!!!kedepekkkkkkk!!
akhirnyer tersungkur la aku di atas ais yg sejuk itu,hahaha:D
well aku ni muke blurrr je,buat dek je,bole lg gegelak kat situ,abeh basah baju aku,ngeh3..




    mase balik tu takde rase pape lg au,bile part mlm tu,aku dah mule rase sengal2 badan,tgn kaki semua kejang,pinggang tak payah ckp la,pagi esok nk bangun je adoooiiiiiii,sakitttt die takpayah citer la,mmg dekat 15 minit jugak la aku amik mase nk bngun kan badan ni,pinggang rase cm nk patah je,huh,memanggg terbaikk dari ladang la wehh!tu pasal la kalau korg tgk tarikh aku post blog hari ni 7 april,cube tgk dah brape ari aku xpost blog,ni semua kes ice skating ni la..huihhh!




   kepada semua yg masih terus membaca blog aku ni,aku nk habaq mai sikit,aku dah pass JPJ tadi,heee,tersangat happy ni,senyum dah sampai ke pinggang dah ni,*eh jap,cmne bole smpai pinggang*
arghhh,hentam je la labu!!!hehehe
sape nk ikot aku jejalan kat pasar malam,kenape pasar malam??yela,lesen P belom dpt lagi,tunggu lg one week baru kuar kottt,
papehal calling2 la ek,hahaha:D
sori bangge sikit!lalala

No comments:

Post a Comment