Thursday, April 14, 2011

salah sendiri!nah amik

       ngeee!hye para blogger yg hebat lg bijaksana dan sini!
well today aku telah mengepost entry sebanyak dua kali kerana untuk kali pertama dalam entry ku seblom ni kemarahan ku tidak dapat dikawal,kalau belom bace buat2 le membace lpas ni,heee
okay2,!mmg salah aku pon,tak check dulu,nasib baik tak hancor blog ni dikejekan aku!adoii


   so aku telah membelek belek sehabis mugkin siang tadi,dan akhiryer baru kusedar itu semua kesalahan aku!oh tidak!
kesalahan yg terlampau kelakar untuk diceritekan,takpe nak citer jugak sbb aku mmg tak puas hati kalau xciter bende2 yg mengarut ni!hehehe,kan entry b4 this aku kate font tulisan aku besau2 kan?kan?okay bile dicheck semule!ok stop!mmg salah aku!aku telah menge"ZOOM" sebanyak mungkin page tersebut..haha
dan oleh itu aku agak malu untuk bersemuka dengan cik nazayuishiro.blogspot.com dan juge cik daisukifly.blogspot.com
kerana telah menelefon pepagi bute around 7 something semate2 nak mintak pendapat pasal blog sederhana ni!haha!sungguh memalukan!


   btw thanks ye!sanggup dgr leteran ku pepagi tu!heee
aku yg salah aku dok beleter tu ini kat dorg!kesian mereka bedua!huh!hehehe,tp balasan terhadap leteran pepagi tu telah ku terima iaitu:aku tak boleh cantik kan blog aku gune blog punye design,*mungkin dah terdelete something yg agak penting kot*haha
takpe nasib le boleh edit blog kat tmpt lain!haha
(tetibe mengarottt)


   so aku nak jerit boleh?heeee!sbb ape nak jerit?well sebab blog aku dah kembali ceria!riang ria!hati owner blog "GADIS TUDUNG HITAM" ni dah kembali kepangkuan blog kesayangannyer!ohh!lalalala
^-^okay thanks sudi dengar celoteh yg tak berape nak vougeeehhh gitu!heee

No comments:

Post a Comment