Friday, April 15, 2011

kenangan megusik jiwa

           salam semua!hyep,hehehe*tgh tersengih sorg2 ni*
kenapa?tadi aku bukak blog sorg rakan seperjuangan ku yg pasti die seorang kawan lame dan juga bukan sekadar kawan,senang citer die salah sorg kawan terbaik yg juge pade mase kini kite meggelarkan sebagai"best friends"!terima kasih banyak2 sbb entry yg ditulis serta video yg dipaparkan dlm blog tersebut adelah tentang aku!oh bangge!haha:P


   dekat 2 3 kali aku tgk video tu,btw thanks to daisukifly!
sangat suke!weee3..hmm nak tgk ke video yg aku maksudkan tu?hmm,nah tgk le kalau tak segan dan tolong ye abaikan suara2 sumbang dalam video tu,hahaha..aku pon tak sangke daisukifly a.k.a iqah sanggup letak audio video tu,tersangat malu tau tak?heee ^_^


   nah tgk le ni>         http://daisukifly.blogspot.com/2011/04/our-memorable-moment.html#more


   heee,dah tgk ke?meluat ?jgn la mcm tu,dah name title entry aku ni pon kenangan megusik jiwa kan?haha,
okay tak tahu nak citer ape dah,layaaan je lah!

No comments:

Post a Comment