Tuesday, April 19, 2011

liku2 perjalanan

        
                alopp!selamat petang dunia!!
semoga hari yg cerah ni memberi kebahagian dan ketenangan dalam hidop anda...huh?kali ni entry aku takde la syok mana kan cume title entry aku tu dah mcm "rancangan bersamamu" la pulak kan?
aku bukan nak citer ape aku buat hari ni ke esok ke,TIDAK!!
but aku nak citer pengalaman hidop aku semalam,hehe
(pengalaman?)mcm dah lame je..


    smlm aku balik keje je tetibe tedetik pulak dlm hati cm nak jumpe bestiest aku,so lepas makan2,solat semua aku decide le nak p umah cik daisukifly,dgn tekad dan semangat yg ade aku bawak le kete abg aku *die kasi pinjam*..mule2 tu mmg taknak,sbb kete tu manual.hahaha,mau tak gerun aku nak drive,dah lame aku tak practice
drive manual,huh..punye la peloh2 aku nak pikir nak drive ke taknak,nak pinjam kete mak aku die tak kasi pulak,hehe
*kete auto la katekan*:senang nak drive>hahaha:P


    so pikir punye pikir sampai peloh2 dahi ni,aku pon dgn keberanian yg ade drive le kete abg aku,first try okay,jeng3,sampai je dekat simpang nak ke jalan besar and kebetulan tepi simpang tu ade kedai,tetibe aku telupe lak nak tuka gear,mengaum le kete tu,hahaha.cett!teros mati enjin!adoooiii,malunyer tak payah ckp la,ade pulak mamat sorg ni tgh tgk aku dr kedai tu,hahaha:D,mesti die pikir"haish pompan ni,dah taktahu bawak kete nak bwak jugak"hehehe
malu nyer la haiii(^_^)


    okay back to our story,aku pon cam dlm hati rase mcm nak patah balik rumah je,tak sanggup aku!arghhh,tapi kalau dah jodoh tak kemana,aku tros drive,memandangkan dah nak sampai rumah daisukifly,aku pon ingat dah takde pape nak ditakotkan lg,mak aii,ade pulak bukit kat situ then kene benti pulak tu sbb ade trafic light,hahaha:D kuang asam je letak trafic light kat situ,buat susah aku je..kete belakang aku dah cm panas je sbb aku lembab gile nak jln *lambat masok gear*haha:P
akhirnyer trafic light tu pon merah aku tak lepas..haha,kete belakang panas je ngan aku"sori cik,sy baru lesen P!eleh cik boleh la pakai auto,sy manual"nak je aku ckp mcm tu kat die,ngeh3


   
    so mase lampu tuka hijau,aku pon lepas le,haha,nasib baik le,buat nyer tak lepas tak ke naye aku?so dah smpai umah daisukifly kitorg pon p le tgk wayang "SOURCE CODE"
taktahu le ejaan tu betol ke tak..hmmm,tp citer die bunyi cm gitu le,not bad sampai terkepit2 dlm tu sejuk nak ter******* aku!haha
*tak senonoh je kan?*btw nak mintak pendapat sikit bole?aku beli satu shawl/pashmina ni,then aku taktahu nak pakai cmne,mmg trend org skang pakai..aku kire baru nak bejinak2 le..hehe ^_^




sori serabut sikit!haha

hobi menggedik selepas shopping

  lepas dah sronok berfoya2 tu mase nak balik tu mmg tak dinafikan kegerunan tu mmg ade,haha:p
takot nak drive,huh,boleh plak mase nak balik tersalah jln,nasib tak melalut ke lain!ngeh3
btw aku letak title entry kali ni mcm tu sbb aku rase sejarah diriku semalam mmg tersangat sesuai dgn citer  ni!haha:p
bole plak kan?ayat>*sejarah*:gdik je!huh


    okay!byebyebye..penat menaip citer hebat ni!ngeee




     

No comments:

Post a Comment