Sunday, May 29, 2011

padat mcm milo fuze

               wow!!!3 hari aku biarkan blog comel ni tanpa pesanan post baru!*comel?*arghh,sudah abaikan ayat tu..ngeh3 
selama 3 hari tu aku busy uruskan brg2 utk msok U,seblom tu nak citer sikit pasal hari jumaat lpas besamaan dgn tarikh aku last day keje!arghh sedih tu ade la jugak nak tinggalkan bebudak comel tu!tp apekan daye,demi bejuang utk mase depan   tepakse la kan..
sori ayat aku agak emosi sikit!saje nak feeling2 lebih..hehe
that day mmg sibuk shooting lg,ya allah pack gile mase ni..tekeja sane tekeja sini,huh penat!eh wait!!!aku shooting??no la!haha 
skola aku tu dorg sibuk shooting,dah tu mana tak penat nyer dorg shooting betul2 depan kelas aku,jenuh aku tarik sorg2 budak tu..asik nak keluar je tgk dorg shooting!huih..


  act ade je gmba aku dgn budak2 tu,tp disebabkan masalah teknikal yg berpanjangan mase nak upload,so tak jadi lah nak letak!kemudian aku upload okay!sambong blik citer,lepas party day aku pon buat medical checkup..disebabkan menyampah nak pegi klinik krajaan yg salu buat org tetunggu2 aku pon decide pegi private punye,cepat settle!lege sikit hati,b4 this aku pegi klinik krajaan dkt area umah aku,then die kate,medical ni takbleh buat kat situ,kene buat kat hospital slayang sbb ade ujian dadah,aku pegi ospital slayang,then org kt kaunter tu kate,sini takde buat ujian dadah,die soh aku pegi batu cave dkat kompleks renang,then pegi sane,org tu suruh pulak aku pegi dekat hkl,memandangkan mase tu jam pon dah pukul 6 ptg,badan dah penat..
sakit sgt hati bile dilayan mcm tu,then esoknyer ayah aku bg tahu,pegi private klinik..senang citer!buat checkup dlm stengah jam cmtu,dah siap,result tunggu esok!happy tak terhingga!haha:P
lepastu teros pegi beli brg2 utk U,part beli brg tu yg best..haha
yg kelaka tu,semua brg aku beli semua lebih kepade wane pink
mak aku siap kate"atin ni dah bjangkit dgn alia ke?"
utk pengetahuan semua,alia tu one of aku punye cousin,kecik lg budak tu,die mmg peminat setia wane pink,
aku pon dah terikot2 die,!hahaha:D


    semalam pulak,pukul 5 ptg sampai 12 mlm aku ade annual dinner,ya allah ngantok tahap meleleh air liur lah kalau aku citer,..dinner buat dekat hotel sunway,aku,mak n kwn2 die pegi park kete kat parking paling atas skali,sbb kan kwn mak aku taktahu yg dkt otel tu ade basement parking!yg penat tu bile aku tepakse jln dlm stengah jam nak ke hotel tu,tp nasib baik ade pegawai otel tu bg direction nak ke parking kitorg lalu jln dlm mase nak balik tu,hahahaa:D
bile diingatkan balik kelaka pon ade,org pegi dinner relax je,kami p dinner peloh2!tu kire kenangan kot!hehehe
okaylah,cukup kot sampai sini je citer aku!assalammualaikum semua.
:)


   


                       

No comments:

Post a Comment