Sunday, May 8, 2011

mak saya!

      happy hari emak!dan tak lupe juge kpd mak2 yg berada di luar sana dan seluruh dunia!*ayat nak ngancam je kan*ngeh3..
okay utk entry hari ni mesti korg dah tau kan,tgk title pon dah tahu.well sekarang ni semua blogger tgh sibuk citer pasal mak mereka masing2,kalau korg boleh,aku pon nak jugak citer pasal mak aku!mak aku hebat!*setiap anak mesti nak bg tahu mak mereka hebat*
sbb ape??sbb dah mmg mak die,tak kan die nak bg tahu yg mak jiran die yg hebat!terok btol anak mcm tu!okay2..senang citer masing2 punye mak hebat!kang ade yg terase hati pulak nanti!hehe:P

   okay korg bg ape hari ibu ni?ciuman?hadiah?
buat muke blurr dpan mak?malu nak wish mak?takde duit nak beli adiah utk mak?telupe nak wish?buat mcm takde pape dpan mak padahal dah tahu hari ni hari ibu?
(okay abaikan segala pertanyaan yg agak remeh tu)
sbb suke hati korg la kan nak buat ape kat mak masing2!aku je sibuk tanye..hehe,peace!!

  pg td bagun,turun2 bawah je,tgk mak aku dah masak nasik lemak!lazat dan mabeles!sehingga menjilat idong,kaki dan ketiak..
ngeee,sblom tu baru tringat"eh mak,happy mothers day"hehe:D
cium mak sikit,teros tanye mak,"mak jom p jejalan"
"nak p mana?"ala jejalan kat putrajaya ke,p mandi sungai ke?hehe
impian tinggi je,mak no hal je,tp hangpa tau la kan,skang ni cuaca panas,tak ke gile nak p putrajaya,kat sane mmg dah sah2 panas,ngeh3..so tak jd,last2 mak kate jom p umah opah!maknenyer kampong aku la,dlm hati,"aik mak ni,padahal baru smlm pegi"
tapi sbb hari ni hari ibu,so just go on je,..
belanja mak makan KFC..sbb mak kata nak makan kfc pulak,hehe.
sweet je mak aku ni!dah kenyang2 kami mneruskan pejalanan ke kampong yg takdelah jaoh mana,!abg aku keje..so die tak ikot,aku ngan mak je,memule die taknak p keje pg tu,tp mak kate pegi je,mlm nanti baru celebrate sesame!

   sampai kg,bwk opah ngan mak aku jejalan,..opah plak kate nak p pasar mlm walopon takde la nak brape mlm,sbb kitorg pegi ptg,
opah nak beli nasik dagang,bile dgr je nasik dgg,wooo..aku pon beli..mesti belanja opah,
*okay fine,mesti la kene bg tahu aku belanje*haha:D
okay dah cukop2 mengarot..so sampai umah pon dlm pukul 7,then abg aku balik keje die kate nak blanje makan..sekali lg aku tepakse membesar kan perot yg mmg sudah cukop besar,sbb aku dah makan nasik dagang bli kat pasa mlm!hahaha:P

   
   thanks mak,penat mak ngandong kan atin..sori kalau atin degil.yes atin mmg suke bedebat dgn mak!mak tepakse mengalah..sori!!insyaallah tak buat dah!i love you!!!!!

atin sayang mak!!!

perhatian nama mak aku"NORLIA"
saje nak pemeskan mak aku...hehe:P 


No comments:

Post a Comment