Saturday, May 14, 2011

hujung minggu penuh gelagat

               hehehe,assalammualaikum
byk betul gelagat temasuk le kerenah hujung2 minggu ni..
smlm mmg ngantuk tahap maximum..then tido pon tak ingat dunia..tetibe pg td aku tejage dr tido,aku tgk hari dah mule nak cerah,jam pulak dah pukul 7.10am,aik peliknyer??aku pon mcm tak brape nak confident la kan,slalu mak aku kejut aku solat subuh..or aku mmg dah solat td,hmm..dekat seminit jugak aku dok pikir aku mimpi ke?haha:D
then rase mcm tak boleh jd ni,aku tros kejutkan mak aku.
"mak,solat subuhkan?biasalah kalau kejutkan mak,tak sepayah nak kejutkan org2 mude zaman skang,mak tros bukak mate sambil tegelak2,haha"ya allah mak lupe,telajak pulak,cepat2".
aku dgn ngantok nyer,wat dono je tros p bilik air amik wuduk then tros solat.lpas solat subuh utk anak2 remaje skg tau2 la kan,pastinyer tros tido!hehe


    bila dah dekat kul 11 pg tu mak aku kejut ajak p balik kg..masa tu,baru aku rase nak tgelak plak bile dok ingat balik pasal solat subuh pg td..keh3,!sampai2 je kg,opah ajak p econsave ..biasalah opah kalau p sana mesti nak beli ikan,murah murah!
aku bawak le bopren aku skali..memule tu dok pujuk die jom ikot,tp die taknak nak tgk citer wonderpet!aku umpan ar kan"jom2,nanti atin bli kan spiderman"hentam jelah!
haha:D
  
   budak kecik selalu lemah dgn godaan aku,terror tak??hehe
mase otw tu,aku saje tanye "aqil nak p mana ni?"
"na li meynan" alolo comelnyer!
opah plak"dgr tu tin,die ingat..tgk die dah tuntut,kene beli"
well,utk kekasih tercinte pasti aku akan membelinyer!tp ingat jgn mahal2!HAHAHA:p
takpe nasib bek p econsave,brg2 mesti murah,save sikit duit aku!


    budak laki op kos nak robot,memule tu aku nak beli kan mainan yg polis2 tu,ade pistol2 tu,tp hajat teros terhenti bile aku tgk ade plak pisau dlm satu set mainan tu,!cancel!!!
mcm kejam je aku nengok,even mainan pon,tp bende tu mcm mengaja budak2 ni jd ganas,skang kan mcm2 kes..tgk movie pon budak2 boleh ikot,inikan plak beli bende2 mcm tu!hahaha:D
okay fine,aku telebih ceramah hari ni!sorry!~
tringat plak utk kakak die mesti beli jugak,kang nangis pulak..utk prompan senang nak pilih,agak2 yg pink2 mcm mainan make-up beauty play tu pon okay jugak!tambah2 kakak si aqil ni mmg minat ape aje bende janji pink!dulu aku takde plak mcm tu..
yg mainan mcm laki2 pon aku bedal...
alasan"dulu lain,sekarang lain".


    lpas dah pilihkan mainan utk bopren aku,mak aku dok panggil la"aqil sini jap,meh ayong pakaikan ni"mule2 aku mcm ape kebende mak aku nak pakaikan ni,baju ke?sekali aku tgk ade 3 patong display pakai rambot palsu,jgn risau tak comel pon patong tu..haha:D
mak aku dgn seselamba itik amik rambot palsu pakaikan kat bopren aku yang cute itu!sampaikan pekeje kat situ tak boleh nak marah sbb agak kelaka bile tgk gelagat kitorg,akak tu siap gelak lg"alolo comelnyer die"!time kasih kak,saya tak comel ke?haha:D
dan inilah hasilnyer bila mak aku pakaikan die rambot palsu


cubaan petame*rambot tak brape nak center*


cubaan kedua


yeah!haha

adoiii,geli hati tgk gamba last ni.haha!bye2
anak angkat pua chu kang kot!haha.tgn mak pon nak interprem!hehe
bye2

4 comments:

  1. econsave pasaraya terhebat d sg buloh selain sefmore n speedmart! lawakla aqil. mmg ade potensi jd model bila besar. kita bkn nk galak, tp die boleh jd model busana muslim. aqil menceriakan dunia! tapi klu lokasi kt pavi ke mid ke msti lg vogue

    ReplyDelete
  2. kak eli:haha,okay fine!
    opah tak mampu nak beli ikan di pavi!
    kalau pavi cold storage je ade!so kami prefer go to this place!it's more better,sbb sini aircond sejuk,so tak perlu ke pasar borong atau mungkin di pasar2 tepi jalan yg agak panas!HAHAHA:D
    suke ejek atin!aqil menceriakan hidup atin!!!
    terima kasih aqil

    ReplyDelete
  3. tapi tak perasan ke ekon kat ekonsep tu terlampau kuat dan bising? taula name pun ekonsep. pttnye sep kn la ekon tu, jgn mmbazir. aqil muka ceria bila dpt adiah. budak kecik ingatan kuat. bila nk ofer mainan jgn olok2. even gula gula seposen pon die tntut!

    ReplyDelete
  4. haha,mmg sampai skang pon tgh musykil pasal ekon situ,mungkin dulu die sgt save,tp lepas pniagaan semakin maju,dia takmau jd kedekot!tu yg pasang kuat2..btw mainan kat situ sgt murah!hahaha:P
    lepas ni nak bli hadiah semua kat situ jelah!keh3,

    ReplyDelete