Wednesday, May 25, 2011

keje slow

            helo,semenjak bermenjak2 ni aku agak busy dgn keje n preparation nak msok U,so tahap kemalasan untuk mengupdate blog adelah sebanyak 81% dan dimanakah lebihan sebanyak 19% lagi??oh biasalah aku akan penuhi dgn tidur dan makan!terima kasih~hehe:P
lepas balik keje td balik umah jap then tros siap pegi bank n kononnyer nak pegi buat medical checkup.
so tanye la doc kat klinik tu,kalau buat x-tray dgn checkup "ING"
cover ke?so die kate yg tu die xcover(bayar)kene bayar sendiri..
bile pikir2 balik,buat ape aku p bayar byk2.
better p klinik krajaan,bayar pon cipott je!


   so p checkup mmg decide nak pegi esok jelah,b4 "konon" 
nak buat checkup tu aku p bank semua tu bukak akaun then beli no slip ptptn!punye la lama..sampai ade pakcik depan aku tu siap tego ade makcik seblah die tu,"ish,tu yg malas pegi bank ni,selalu lambat,bank lain tak sempat nak duduk tros kene p kaunter,kalau bank ni kene duduk sampai tertido baru no kene panggil..leceh"
adoii,aku tgk pakcik tu ckp agak kuat la jugak sampai aku bole dgr,hehehe*sebok curik2 dgr*,mungkin die tak puas hati kot care pihak bank kendalikan keje dorg,tp bile pikir2 balik ade betulnyer jugak pakcik tu ckp..kalau bank lain aku pegi kalau org ramai sekali pon still cepat..bank yg aku p ni,mak aihh!
tak tau la nak cakap ape..ni yg nak merungut nih


  pape pon tak kesah sbb keje pon dah settle,tinggal nak buat medical checkup esok,then aku rase mcm dah takde pape dah kot,cume beli barang n buat urusan pembayaran ostel jela!huh~
okay bye2(^_^)



No comments:

Post a Comment