Wednesday, October 19, 2011

hati

assalammualaikum...
huh,satu hari suntuk duduk rumah tanpe menghiraukan manusia sekeliling ku yg mungkin tgh sibuk melakukan tugasan masing2..
ye cume aku je yang masih tercari2 arah..arah ape pon aku sendiri taktau,biarlah hati ni mengukir suatu perasaan yg sebelum ini tak pernah aku rasakan sakit begini..
terdetik pulak hati nk post enrty hari ni,mmg xde tujuan ape pon nak aku critekan hari ni..
memandangkan aku baru je menyebut tentang hati..
make title yg ku ingin letak untuk entry kali ni adelah "HATI"
ramai manusia kadang2 xdpt membace hati seseorang itu..
dan aku adelah salah seorang yg xdpt membace hati org,tp aku dpt membacanyer dr alis mata mereka!arghhh!
perit nyer nak aku critekan..cuti sem ni taktau nk buat ape..ape yg dpt ku lakukan spanjang cuti ni hnye mengadap la laptop ni 24 jam sehari pon takpe janji dpt mengubat hati..
nak kate hati ni terlalu lara,xjugak..masih lagi dlm keadaan baik..maklumlah prasaan kite bole brubah2 dr semase ke semase..
jd aku cube kaji knp hati ni terlalu sensitif sehingga kan aku mampu tersentuh dgn perkare yg remeh!arghhh!!!
itulah aku sejak kebelakangan ni,ingtkan bile dah balik rumah ni hati ni bahagia sgt,bile balik umah sewa pulak hati ni kate nak sgt balik rumah sendiri!haish!ape semua ni pon aku xtau la..
mungkin mainan prasaan,tp takk..ye aku admit ni bukan mainan prasaan..beberape hari lepas aku keluar dgn kwn2 skolah dulu,terase sedikit bahagia bile dpt jumpe mereka..
gelak,crite masalah,mase depan,ekonomi,dunia,pribadi..semua nyer..release kejap rasenyer hati ni..
nak kan kebahagiaan aku dpt,nk kesedihan mmg jauh sekali..mmg istilah sedih tu harap xde dlm idop ni..tp kesedihan la yg memberi kite kekuatan mase depan..
so hari ni cuace pon mendung2,seakan faham hati ni..
nak bg tahu segan,xbg tahu pulak mcm menyimpan rahsia katenyer..
haih..takpelah,sampai sini je coretan aku kali ni..minta maaf kepade sesape yg masih tertanye2 ape yg aku cube sampaikan..dan terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ni =)



No comments:

Post a Comment