Thursday, October 27, 2011

aku dapat card VISA

     VISA,VISA,VISA!!
rase tak percaye pon ade skarang ni,maklumlah dalam usia yg muda 18 thn ni aku mampu memiliki 8 jenis kad VISA yang berlainan..
beruntung aku dpt memiliki kad2 tersebut,tp dont worry kpd anda2 di luar sana yang takot aku menyalah gune kan kad2 ini dlm usia mentah mcm ni..
tp xpe..kad2 ni aku bole simpan dan pamerkan pade kwn2 kelas,sedare mare,dan mungkin pade anda semua!haaa,yang penting family aku dh tgk dulu dh kad tu!!*saje nak riak jap*
ade yang mungkin jelous bile melihat aku memegang kad tersebut,biaselah lumrah hidup...
tapi yang pasti aku masih seakan tak percaya aku mampu memiliki begitu byk mcm ni!!nak kate aku tipu,mmg berani aku katekan itu semua dusta!!tp ape pon saje nak tayang gamba tu kat sini!!peace!






please jgn tanye aku dpt kat mane!

No comments:

Post a Comment