Sunday, October 2, 2011

debaran menanti saat


ya allah ya tuhanku kau permudahkan lah daku dalam menghadapi final exam pade esok hari!amin amin ya rabal alamin!
memandangkan esok ade satu subject je yg aku akan jwb,so hari ni aku just buat revision utk subject esok jela,subject lain belom sentuh lagi,kau bayangkan???adehhh!!nak buat camane..hehe
idop mesti diteruskan,final ni mesti abehkan!!
sebelum tu lupe nak bg salam pade anda2 semua yg tgh intai2 jap blog aku ni,assalammualaikum!nape aku letak gamba pompan comel tu??oh utk pengetahuan korg..paham2 jela,bile nak exam ni byk je masalah yg dtg..ade yg sakit perut la,geli perut,nak muntah,pening2,duduk xsenang,tp aku pulak tgh nervous!tp nervous aku xdelah kuar peluh2 hangat tu..sikit2 je,makin dekat ari makin nebes aku!haih xbole jadik ni..
tp xpe,byk kan doa utk elak prasaan2 jahat ni!!
by the aku baru je abis buat revision yg xseberape ni,tu pon dah mcm penat nak tgk notes ulang2..huh!
so have a nice day!

1 comment: