Saturday, October 1, 2011

final

  salam semua!ya allah terase rindu sgt nak post entry baru,lame nye aku xpost something kat blog ni..sedar xsedar..next week aku dah nak final exam..doakan aku yep!heee
xsabar rasenyer nk abeh kan exam ni,hehe..
sebenarnyer bukan xsaba ape,cume xsaba nak cuti sem..
by the way for this whole week aku sgt busy dgn assignment last minute,maklumlah dah nk msok next sem ni kene la siapkan semua assignment yg lecturer bg even last2 minute!huh.dugaan!!
alhamdullilah selesai dah semua!amin..
cume yg belom settle exam jela :)
sebut pasal exam,preparation aku untuk tu dah buat sikit2..
notes nak bace baru siap untuk satu subject je,hehe
esok baru nk buat revision balik,huh takot pon ade!!
jom tgk level tension aku mcm ne..perghh!!



haa!!kan xpecaye!

so mcm mane?anda mengalami same mcm saye!usah risau minum air byk2!okaylah aku pon nak undur diri dulu..ade bende nak kene buat lg,asslammualaikum!chow~~



No comments:

Post a Comment