Sunday, June 26, 2011

apekah?

   salam semua,nampak nyer setiap seminggu aku akan post hanye satu entry saje,sbb mase tak mengizinkan aku utk megepost entry yg byk setiap hari!tp jadi le dpt post,drpd xdpt kang lg aku meraung mnangis bagai!hee,peace yau!
hari ni baru dpt post satu entry yg cukop2 bosan..sbb aku xbyk nk citer pon,just sekadar nk penuhkan ruangan entry yg kosong nih,ngeh3


  hari jumaat hari tuh aku balik umah,sgt tensyen bile lecturer bg byk assignment,ingt kan nak rehat kt rumah,tp mmg xdpt,hehehe,dlm xdpt nk rehat tuh,sempat jugak aku bantai tido dr pukul 12 tgh hari smpai pkul 6 ptg..heee(itulah aku)
so jgn jeles okay!tp pape pon smlm baru dpt siap kan satu assignment,lege je rase hati nih,then mungkin lpas habis menaip entry nih aku akan teroskan assignment aku yg kedua,dan2 mcm bole je kan,next week khamis kene hantar dan muke aku mcm xbesalah mcm xde pape yg kene buat je kan?!heee

okay cukop2 la mengarut,aku tahu korg pon mcm mls nk bace kan..
xyah nk tipu aku!ngeh3


  hari ni nk kene balik ostel dah :(
sangat sedih,taknak balik!!bajet kan aku?okay dh,jgn risau aku x sedih mana pon,kalau sedih pon just sedih sbb xdpt tido dlm bilik sendiri!ngee..mane tak nyer,kalau kt ostel tu kalau dlm seminggu tuh sekali je aku tido bilik aku, kdg2 xtido pon bilik sendiri,well kami mmg suke bukak citer2 seram mase mlm dan kesannyer aku tepakse tido merempat bilik mmber,dan juge tepakse tido atas lantai yg sgt sakit badan kalau xletak tilam...huh
merana jugak bile esok pagi nyer nk bngun sengal2 badan nih!hebat bukan aku???


  so esok ade klas dr kul 12 smpai 6,huh,penat nyer la haiii..
pape pon mule kan hari anda dgn aktiviti yg indah!yeah!haha:D
okay bye2 semua..


  

No comments:

Post a Comment