Sunday, June 19, 2011

ingat ke aku?

             kpd semua blogger asslammualaikum pembuka bicara!
today ade free time mcm nih boleh le aku hupdate entry baru,yeah!
aku nak kongsikan satu citer ni kat korg semua,bg aku citer ni mcm 
"what the comel?"kelaka pon ade bg aku..
smlm aku balik kg jap sbb ade birthday party cousin aku,bile sampai sane je aku dpt tahu yg dorg nk celebrate birthday dgn 3 org skali!so aku buat donno je la kan,ceh konon pretend mcm xtahu pape pon..so bile tgk cake je,wahh"bangge name aku ade"ngeh3
jap2.ekceli bukan citer ni yg aku nak kongsikan tuh!


   lpas kenyang melahap segale makanan yg ado,aku tertonggeng kekenyangan..mcm mane boleh tertonggeng tuh kau jgn tanye!sangat tak sopan okay..so aku meneruskan aktiviti aku dgn menjamah kek yg xramai org usik tuh,heee...huh sedap!nyummyyy
lepas drpd tuh..aku masok la bilik opah aku jap,nak relax2 kononnyer,tetibe cousin aku nih kecik lg la,utk pengetahuan korg ummo die tuh baru le 6 thn..so segale perbualan dlm cerite nih abaikan melainkan gelak tawa kau semua okay!


ayish:kak atin,ade musang tau
aku:ye,ade!
ayish:mcm mana kite nak pasang perangkap musang ek?
aku:(muke malas)ayish ni byk tgk movie nih,xtahu la atin cmne
ayish:ayish ingat nanti kite pasang tali bile die tekena tali mesti teperangkap   
aku:aku still tetanye2 mcm mane pasang tali tetibe boleh teperangkap,argh budak2 ckp mengarut je kot(bermonolog)
ayish:atin hari tuh kan bunyi musang kat siling atas
aku:tahu bunyi die bising kan,die lari2 pastu bebunyi kan?
ayish:ha'ah,!
aku:tulah..saje je kan..


dan mule la episod yg aku tak boleh nak tahan gelak tuh..ikuti sambungan perbualan ayish okeh!


ayish:atin ingat x,mase kite 5 thn ade musang tuh
aku:tak ingat,yg mane?
ayish:ala yg bulan 2 tahun lepas tu
aku:what the???bile pulak budak ni siap ingat bulan brape semua 
tuh*haha*gelak dlm hati*
ayish:ala atin dah lupe ke,yang hari kamis bulan 2 tuh kite 5thn
aku:ayish,ni tipu ke betol nih..hari pon die ingat*xbole jd nih*
ayish:sambil gelak perli die kate"atin tulah selalu lupe"
aku:haih budak nih,nampak beno nipunyer,kot gamak nyer nak becerite dgn aku jgn le buat citer gempak mcm tu..hahahahha
dgn gaye yg agak malas aku tros kuar dr bilik tuh seblom aku gile mlayan budak nih,ngeee 




okay sile gelak!tp bile aku pikir2 balik bnde tuh,sangat comel budak2 nih kan,even kite kate dorg tipu pon,dorg tetap dgn pendirian dorg takmo mengalah ..


okay tata!have a nice day dear(>_<)



No comments:

Post a Comment