Friday, July 8, 2011

menunggu sesuatu....

        assalammualaikum!tekejut dgn title entry kali nih?ah sudah abaikan saje ye syg!ekceli mase tgh menaip entry ni aku dok layan lagu aishiteru!!hehehe...tetibe plak terngade2 nak dgr lagu ni..hmm
:)


   bestbestbest!maybe bg aku hari ni hari paling kurang 
masa---eylah!hehe,so aku just nk kongsikan sikit citer aku 3 hari lpas,mase tuh klas abeh awal,so lpas abeh je klas kitorg tros decide kononnyer nak p makan la kan..so ingt nk makan kt U-CAFE
je,tp tetibe kwn aku plak ajak mkn luar then p anta kwn yg lg satu nih p balik umah!adoii.gua okay je!haha..


   dlm mase yg same esok nyer kitorg kene anta assignment yg lecturer bg 4 hari yg lpas,!hahaha,muke selambe je mcm xde pape prob padahal esok nye nk kene submit dh!heee,so kitorg dgn muke innocent nyer p jln2 kt plaza masalam!jln2 skitar shah alam la kononyer,smpai ke klang,then patah balik ke shah alam..haha
mungkin telalu sronok sampai kami telupe utk settlekan assignment dan bejanji utk terime padahnyer pade keesokan,dan juge sesedap rase melanggar lampu merah!haha


   balik dh dekat pukul 7 lbih,ape pon takbleh!semua dah penat gile..aku relax2 jap,solat baring2,guling2 sperti bola,pola bear dan segala jenis bende yg bebentuk bulat...heee
dekat kul 1.30 pg aku msj kwn2 yg ptg td aku kuar dgn dorg tuh yg aku nk buat assignment..haha,sbb ape?sbb aku tetibe rase xsedap hati pulak..mmg dorg bace la kan msj aku tgh2 pagi tuh,aku punye la semangat buat assignment yg penuh dgn penipuan itu,ekceli assignment tuh kitorg kene intebiu principal skolah..mane nak intebiu,bukan senang..haha,so buat la dialog konon2 aku intebiu then ltak gamba principal skolah yg dimana principal tu which is housemate aku!hahahahaha!hebat bukan??


    esok nyer mase nk anta, ramai kate still in process dkt madam!so aku yg dah siap assigment ni,tros xjadi nak submit sbb tkot lecturer dpt tau aku kencing die!hehehhe.peace madam sorry!
(^_^) semua dh gelak2 bile dok bace dialog aku dgn 
"PRINCIPAL SKOLAH" tuh,heeee
okay dah citer tegantung jap....thanks madam bg mase smpai next monday!


byeeeeeee!





No comments:

Post a Comment