Friday, July 22, 2011

berseru

          first skali aku nak bg tahu yg hari ni aku takde klas,weee3..
smlm kul 10 mlm aku smpai umah,kehkeh buat pe nak dok ostel lelame.so balik dgn hati bebunge2..pnjg aku nak citer tp aku pendek kan bile 2 hari lepas aku dgn mmber baru habis klas pukul 12,then ekceli nak p mandi wet world even klas kitorg still ade lg kul 4 smpai 5,HAHAHA..tp harapan punah bile kami rase mcm xsempat je an nak mandi..then tros decide nak amik flight balik beijing jap..
mase smpai je sane aku tros amik baju sejuk aku,tanpe memakai kasut dan dgn selamber aku pakai sliper nipis aku yg depan tu ade reben..haha,xsampai 5 minit aku dah xtahan maklumlah kaki aku dah mule rase beku2 gitu,aku tros p beli kasut..best dpt main snow dgn mmber2..betepuk tanpa kami dekat situ,then kami naik kat satu bukit tuh nak main slide die gune tube plampong tu..arghh menyeramkan je aku ase,part paling malu tu bile turn aku,aku boleh plak tejatuh depan abg tu..huh malunyer :(
tp nasib abg tu xgelak malah menghulurkan tgn die kat aku..
mase ni la amik kesempatan an..haha,tp still abg tu kejam die p tolak aku kasar2 .kuang aja tol,punye la bepusing2 aku dlm tube tu..hahaha!!smpai je bawah aku dah pening2 xleh nak bangun.













ha tu lah kisah kami,tetibe sedar xsedar dah pukul 4 tepat,kami klam kabot tros p kelas..arghh..semua muke cuak je..takot nak masok klas tkot madam marah,HAHA :D
then kul 4.30 kami sampai dpan pintu klas,masok je tgk madam tgh busy buat semak assignment,sampaikan madam xseda kitorg masok..kahkahakah!!





p/s:beijing yg dimaksudkan kami tu snow walk shah alam!peace..
    



No comments:

Post a Comment