Friday, February 3, 2012

macam-macam hal

selamat petang , eh sebenarnyer dah nak masuk senja dah ni..kire nk mlm la jugak kan,mcm tak sempat2 je aku nk update entry baru kan =)
meh2 sini,mai dekat..nak bagitahu ni ha kisah menyayat hati ni ha
*ade gaye mcm makcik2 begosip tak*ngeh
khamis lepas means tht semalam la kan,pagi tu act aku mmg xde klas pong,klas start kul 1,so that bole je balun tido kan,tapi mungkin ade sesuatu yg menghalang aku utk tido,aku pon dlm pukul 7 mcm tu siap2 mandi,bekpes semua then ousemate2 aku pon nampaknyer macam tu jugak,semua dah siap..mungkin ade stengah kelas pagi.
so dlm pukul 8 suku mcm tu aku pon dah turun ke parking basement panaskan enjin krete(nak pegi campus)
ousemate aku pon ikot skali la kan,xkan aku tinggalkan,haish,
smpai je dkt cmpus,masyaallah banyak nyer kete xpayah cakap la,terkedu kejap *huh*
carik punye carik parking last dekat pukul 9 br dpt parking,kau bayangkan JAH???dekat 40 minit aku dok carik parking,sedihh(T__T)
ALHAMDULLILAH dapat jugak,sampai je dekat concourse area,which is part for student ...tettttt!!!!
xnak bagi tahu lagi ,malas nak citer lagi..ya allah smpai2 je situ,hati ni pasrah sangat ,ramainyer orang,mampu ke aku bertahan berjam2 nak menungggu ni..hmmmm


jgn pelik yg pkai baju merah tu mostly student baru

ramai kan???

aku dr blakang skali*sempat jugak snap*hehe

nak buat mcm mana,aku terpaksa la beratur,sabar tu kan separuh drpd iman,byk benefit bila bersabar ni..
sambil2 tunggu tu,borak2 la supaya tak rase lame menunggu,hehe
tapi geram2 pulak kan bila ada yang lambat cuba potong line,haish,rase nak bukak silat pulak kan...biasalah manusia ni macam2 ,sabar jelah dgn kerenah mreka..



setelah 2 jam stengah menunggu...........sempat lagi aku snap,ni nak menunjukkan giliran aku makin dekat,hehehe,
sabar ye kak saya datang,wink3(^__^)


dan akhirnya dgn berkat kesabaran menunggu
tadaa~~














yeay2,terima kasih 

hehe,voucher buku aku dah dapat,jelous tak,jelous tak??
entah2 aku yg lmbt dpt padahal korg semua dh dpt lame kn..kan???
HAHA,pastu kelas pukul 1 tu pon cancel sbb rmai student nak pegi amik voucher ni, so that bila balik je muka tersengih2..
petang tu aku dgn headphone kat tlinga aku dgr lagu,melayan perasaan dgn hujan lebat angin kuat,tetibe2_____ jeng3
aku rase mcm banyak nyer air kene tempias kat muke aku,ohh tidakk!!
kenapa pulak ni,tingkap rumah pulak buat hal,loose pulak bhagian tepi tu ha,air pon mule la mengalir macam sungai,haih,satu kerja lagi,KEMAS!! 
hehe,kebetulan ousemate aku stengah ade kat umah , mintak la bantuan mereka,kerja2 pembersihan rumah dijalankan dgn baik sekali..trima kasih kepada mereka

habis surat khabar kami buat alas


tengah tunggu kering,sape2 nak tolong boleh

yeah that's all for today,masyeh sbb baca entry kali ni..
kata-kata hikmah sikit:Esok pasti ada tetapi esok belum pasti untuk kita. Beringat-ingatlah untuk menghadapi esok yang pastikan mendatang.salam





No comments:

Post a Comment