Sunday, February 12, 2012

ceriakan diri anda

 haip =)
gembira rasa hati , gembira ni bukan bole dibuat2 ,ia datang dari hati,well dah 2 hari duduk rumah ni..tenang fikiran! sepanjang 2 hari aku kat umah bukan buat ape pon,spent time dgn family je la kot,tak pegi mane,ni pon mak aku kat kampung balik kejap jumpe opah aku,biase nyer aku ikot,tapi hari ni pulak tak ikot...sajee!
dlm mase 2 hari ni aku dok upload le video2 yang aku rase seronok nak hiburkan hati ni ha!kebetulan hari ni ayah kasik gune laptop dia..wink3,btw lappy aku tu dah lame crack,kekadang tu nak buat assignment susah sikit,xfeel..dpt tgk separuh je screen,kire xpuas le senang citer =(
so thanks ayah coz lend me ur laptop,gaye ayah mcm bagi terus je..errr,demand pulak nak mintak lelebih,ceh..
btw aku kembali melayan k-pop,adehhh..dah cube nk benti,dari semalam dok download video2 yg bkenan.ngeh3,
so kejap lagi petang sikit aku nak kene gerak balik shah alam..
haih esok mule klas mcm biase,aku ni dah bajet mcm cuti sem pulak,padahal cuti weekend je pon,*gedik kan*
okaylah harap2 esok bole pergi masjid kat shah alam,rindu nak jejakkan kaki kat masjid,ya allah! 


gamba hiasan je (masjid kat istabul ni)cantik kan?

No comments:

Post a Comment