Friday, November 2, 2012

bedroom sanc

 salam semua. hariku harus diepnuhi dgn kehadiranmu..eceh..saje amik mood nak nulis entry hari ni. biarpon jam dah menunjukkan pukul 12:31am..tak mustahil utk org mcm aku ni ngupdate blog bukan? alohh mcm korg tak penah buat..even aku sendiri pukul 3 4 pagi dok sebok update entry baru,..hehehe..
btw aku tgh dok sebok type selaju mungkin..well battery laptop ni dah nak habis..biasalah tahap kemalasan utk org macam aku charge laptop ni mmg tinggi..*padahal charger depan aku je ni* pemalas bukan? takpe..mungkin sempat lg aku nak bercerita sikit kisah aku harini..even xde ape senanyer..
haaaa..hahaha..aku semakin blank ape nak tulis ni..cemane tu??
nak dijadikan citer ptg td kluar dgn mak aku..well mak ajak mkn kepci..jadi aku sbg anak HARUSLAH! pegi..haha..makan sape taknak ye tak?? heheheh..
lepas tu dok berjalan kejap..act aku dgn mak tgh dgn plan diet..alhamdullilah diet kami menjadi..kire makan kepci tu bukan banyak okay..sikit je..just enjoy our time together since aku tgh cuti sem..ayah xdpt join ..die keje kan..so lpas dh mkn dlm kuantiti yg sederhana tu aku pon beli le ape yg aku nk beli..then carik barang diet..dan aku sgt excited utk esok..spaghetti cabonara..ahhh.dappnyer..dgn mix salad lg..wahhh..tak saba nak buat..jgn meleleh lagi air liur tu..saba! saba! barang2 pon dah beli..cuma masa utk buat saje..jgn malas dah la atin..aku ni slalu mood "swing" sikit..mule2 beriya..lepastu malas menjelma..biasalah anak mude skarang *eceh ayat kemain bukan*..
jadi dgn ini :

tadaaaa..\

kalau rajin insyaallah aku letak le gmba spaghetti dgn mix salad tu nanti...
assalammualaikum

No comments:

Post a Comment