Saturday, August 27, 2011

ramadhan

     salam ramadhan kpd sesape yg tgh view blog yg sgt merendah diri ini,!ye..aku admit tersangat lame aku tak post entry baru..yelah memandangkan bulan pose ni aku membusykan diri ni dgn study*yeke?*hee,mid sem punye exam hari tuh..dan akhirnyer semua nyer selesai!alhamdullilah~


    ade jugak terniat kt hati ni nk jenguk2 blog ni tp blom ade mase lg,but today i got enough time to post my new entry!so jgn la segan2 nak bace..act baru je balik teman mak aku beli tudung raye!ala-ala vouge gitu taun ni kami beraye!heee..persiapan thn ni tak byk sgt..simple mcm thn2 lepas cume thn ni ade kelainan sikit sbb pintu hati aku ni terbukak sikit nak beli baju kurung 2 pasang!even bg sesetengah org itu perkare biase..tp bg aku tak..sesape yg xmengenali aku ni..mereka akan merase hairan yg teramat bile aku berbaju kurung..sbb aku ni mmg jarang2 skali memakai baju kurung...setahun skali je mungkin dan tu pon mase 1st day raye..tp kali ni aku cube utk menjadi lebih muslimah dgn baju kurung baru ku!HAHA..:D 


      kasut raye dh bli,baju raye dah,semua dah!cume thn ni kuih raye je xbuat ..busy mungkin!*xdela busy mane*
saje buat auta..tp ekceli ni fakta..mak aku mmg decide nk buat tp pikir2 balik..tiap2 thn aku raye kt kg,..kt umah xde org nk dtg..so bg aku..ape kate kite abeh kan kuih raye kt kg tu..membazir kalau xmkn!peace!!!


  okay la dear!maybe smpai sini je kot aku dpt coretkan penulisan yg penuh dgn kesalahan tatabahase ini!bye2..salam,
selamat hari raye!!!!

No comments:

Post a Comment