Tuesday, July 12, 2011

forever no class!

senyuman ku melebar begini!
            


elo,sesungguhnyer hari ni ku penuhkan mase ku dengan tidur dan makan!betape indahnyer bile kelas aku kene postpone!yeah!heee
jangan jeles bg teman2 di luar sane yg perlu menghadirkan diri ke kelas,sedangkan aku asyik di buai mimpi sang jejaka melamar ku.okay dah,cukup kot introduction mcm tuh..ngeh3


    alangkah indahnyer bile tiap kali kelas aku postpone je an!hahaha,kuang asam tak aku..abeh tuh mcm mane nak exam ?mcm mane nak pandai?kahkahkah...tu angan2 dan impian semate2 je la.
housemate aku boleh dikatekan jeles jugak le dgn aku,keh3,sorry peace!takpe hari ni hari aku,esok mane tahu hari korg pulak kan..bg la peluang kat aku ni,nak jugak merase berehat kt umah,!lalalala...


   td bangun pon dekat pukul 11 pg,so teros mandi..then xtau nak buat ape daa..tp takde la tkot sgt sbb sorg housemate aku ni satu course ngan aku..nasib le die ade,kalau tak mmg xsenang duduk la aku kat umah ni pikirkan segale hantu yg ade kat mlaysia nih,temasuk jugak la hantu mat salleh.yehaha..
kire ade teman la jugak kt umah ni..so kami 2 org la yg menghuni rumah ni.kah3


    okay sambung balik citer td,lpas mandi.aku tros p dapo kemas ape yg patot..sapu satu rumah! rajin tak aku?saje nak buat amal kebajikan..tp patotnyer kalau dh beramal tak boleh bg tahu kan,sori TER bagi tahu!ngeeee
then pukul 12 aku kejut mmber yg masih diulik mimpi..
"mira,lapa la,jom makan"dlm hati nak soh die masak je an,tp xsmpai hati!haha..die bangun2 teros "ala baru kul 12"
eh budak ni,aku dah lapa kau kate baru pukul 12..bab2 perut ni sensetip sikit..KAHKAHKAH!*gelak kejam*
tp nasib le die baik..die bangun..heee
aku tanye la nak mkn luar tak?tetibe die ckp "jom la kite masak*
yahooooooo!!melompat kegirangan aku!hahaha



 well biase la,kalau dah lapa mmg mcm ni,aku tros p dapo goreng telor dadar istimewa!then bab2 masak nasik mira uruskan..die masak ikan bilis masak cili..bagi aku sedap*mungkin sbb dh lapa*haha
thanks miraeeee!ngeee


   aku kekenyangan!erkkk..solat zohor jap,teros tido smpai la pukul 3,bangun tros masak air minum ptg,haha..kaki makan betul kan?kikiki..then lepak2 call mak aku begayut lame jugak ..
cerite pasal aku masak..bangge je kan aku?padahal goreng telor dadar je kot,saje nak bg tahu kali aku goreng telor xhancur2 dah!haha..lame jugak le borak ngan mak aku..mak siap bg tips kat aku kalau lapa nak makan ape,..mak kate masak nasik goreng pon dah okay!weee3..


   lepas abeh je ckp dlm tepon dgn mak,tros aku bukak blog comel ni..heee,rindu nak meluahkan prasaan!!ngade2 tak aku..heee..
okay la..bye2.salam!!

No comments:

Post a Comment