Saturday, November 24, 2012

buat blog ?

selamat malam semua..dari petang tadi mengadap laptop ni..pening kemain lagi..ape taleh,memandangkan klas pon dah start setelah sebulan lebih bercuti ...lecturer aku pon da bg task utk kami semua sbg seorang student kene create new blog .. alahai malas betul..aku ni bukan lah arif sangat dalam pembikinan blog baru ni..! sekadar simple2 tu boleh la..blog yang ini pon tak perfect mane..act aku diberi tugasan ini sempena kelas english ni..so lect aku suruh create one blog utk die punye subject n just write an essays..sebagai anak murid yang patuh pade arahan lect nyer haruslah melakukan tugasan ini.. !haihhh..blog tu pon dah siap..tapi sangat simple..aku cukup malas nak deco2 blog tu..cukuplah simple begitu..tak perlu hot melampau..sebab aku pon tak reti nak melawa..haha..okay !
ni kire contoh header blog aku tu...huh..simple =O





  

No comments:

Post a Comment