Wednesday, June 6, 2012

feeling2

salam pembuka bicara , sekian lama aku senyap tanpa berita dan hari ini aku muncul =) hmmm, orang kate bile hati ni sunyi je takde bnde nak buat kemain byk je idea nk menulis,*eh aku yg kate senanyer* , entah la ,mungkin hati tak berapa nk sedap sejak 2 hari ni. masalah cinta?? oh tolong jauhkan , aku masih single =)
yela..umur kita ni makin lama makin meningkat , nak taknak hal2 hati dan perasaan ni mmg takbole dipisahkan,lg2 kite sebagai perempuan ni. takpelah malas citer panjang2 nanti ade yg pening,sbb aku pon dah pening nak citer ape ni =P
lupekan , okay macam mana hari ini? adekah anda semua mengalami masalah yang lebih kurang sama macam aku? jika ya! jom dengar lagu2 nasyid ! heee, sebab ia menenangkan =) , aku dah cuba kadang2 terfeel pulak dgr lagu tu*bole nangis tuuu*
okay dh smpai kat penutup kot , tujuan post entry ni pon sebab rindu tak menulis ! blog ni nak kutinggalkan terasa sayang*eceh mcm lirik lagu je* okay assalamualaikum !

No comments:

Post a Comment